2909
Sök

beslutsångest: hur lurar jag min son?

DJ SiMON "JOREQ"
61 Inlägg
1 september 2008
jobbig situation mannen..

ett tips om du ej vill ta med han som min morbror visade mig han var nästan i samma situation..
ge ungen vin till maten typ 12% och låt han dricka tills han blir lullig, sen lägger du han bara i sängen och du kan dra dit du vill och se vad du vill hehe fast låt han ej dricka för mkt så han spyr

mvh simon

volvo 740 racing

Refined
1 770 Inlägg
1 september 2008
stå vid ditt ord, det är det minsta man kan göra för sin egen son.

Avstängd
914 Inlägg
1 september 2008
kicker_simon skrev:

ett tips om du ej vill ta med han som min morbror visade mig han var nästan i samma situation..
ge ungen vin till maten typ 12% och låt han dricka tills han blir lullig, sen lägger du han bara i sängen och du kan dra dit du vill och se vad du vill hehe fast låt han ej dricka för mkt så han spyr

mvh simon

Är du slut i skallen?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

933 Inlägg
1 september 2008
kicker_simon skrev:

mvh simon

hoppas du skojade bara

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 september 2008
kicker_simon skrev:

mvh simon

sjukaste jag har hört... mad

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
1 september 2008
Jag tror vi kan utgå från att det där skulle vara "kul"...

/ichi

46 Inlägg
1 september 2008
tycker helt klart lill pöjken ide lät roligare smile

Avstängd
1 266 Inlägg
2 september 2008
kicker_simon skrev:

mvh simon

ÖHH skojjar du ? anars är din morbror helt jävla slut i sitt sjuka huvud mad

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

12 086 Inlägg
2 september 2008
kicker_simon skrev:

mvh simon

haha du är dum i huvet lr?

1 112 Inlägg
3 september 2008
Är ganska säker på att ideen om vinet bara var för att provocera! skit i han nu å gå vidare med tråden!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Har alltid rätt!
689 Inlägg
3 september 2008
tycker du ska hålla de du sagt.

annars e de plan b, lägga sömntabletter i hans dricka eller liknande

plan c funkar ju alltid o de  e ju att bryta sitt eget ben med en slägga..

äh klart du ska åka o kolla hojar me sonen smile  de e ju kul!

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Leg. Spådam
816 Inlägg
3 september 2008
Det är allmänt kännt att småbarn tröttnar efter ungefär fem minuter. Jag hade åkt dit jag helst ville, muta grabben med en glass eller nån helkul leksak så är han nog nöjd. Så gjorde mina föräldrar med mig när jag var liten, och jag blev inte helt knas. Man ska dessutom skilja på löften och löften. Att bryta löftet "Jag hämtar dig efter skolan" är värre än "Du ska få en glass när vi kommer hem". Livet är fyllt av besvikelser, det är lika bra att lära sig det redan som barn så blir det lättare. smile

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Mästare
2 947 Inlägg
3 september 2008
Merclone skrev:
Det är allmänt kännt att småbarn tröttnar efter ungefär fem minuter. Jag hade åkt dit jag helst ville, muta grabben med en glass eller nån helkul leksak så är han nog nöjd. Så gjorde mina föräldrar med mig när jag var liten, och jag blev inte helt knas. Man ska dessutom skilja på löften och löften. Att bryta löftet "Jag hämtar dig efter skolan" är värre än "Du ska få en glass när vi kommer hem". Livet är fyllt av besvikelser, det är lika bra att lära sig det redan som barn så blir det lättare. smile

Det finns andra sett barn får lära sig det än att ens föräldrar ska svika en...

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sök