2656
Sök

Hur många i Sverige har en likadan bil som jag?

166 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Är det någon som vet på vilket sätt man får reda på exakt hur unik sin bil är. Alltså; finns det någon länk till att kolla upp sin bil i nått slags statligt bilregister?roll

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 juni 2008
Vägverket kan ge dig alla uppgifter du vill ha, det enda som krävs är att ett företag gör förfrågan och att dom betalar in ett lass med stålar till VV så är det fixat.

Och det är ju inte så jobbig eller omständigt roll

Annat än det tror jag inte det finns något vis att få fram den infon på ett pålitligt sätt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

166 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Vägverket kan ge dig alla uppgifter du vill ha, det enda som krävs är att ett företag gör förfrågan och att dom betalar in ett lass med stålar till VV så är det fixat.

Och det är ju inte så jobbig eller omständigt roll

Annat än det tror jag inte det finns något vis att få fram den infon på ett pålitligt sätt.

ok

115 Inlägg
13 juni 2008
Det hade vart lite roligt att få veta lite just hur många som rullar på vägarna, känns som din corolla måste vara en av få.

Forummoderator
9 299 Inlägg
13 juni 2008
Annars kan vi ju göra en förfrågan:
Jag har inte en likadan bil som du så mig kan du räkna bort.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Forummoderator
9 299 Inlägg
13 juni 2008

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

1 661 Inlägg
13 juni 2008
hmm, det skulle jag också vilja vet faktiskt. Men hur specifikt menar du? Bara modell eller årsmodell och färg mm?

166 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
Hardjim skrev:
hmm, det skulle jag också vilja vet faktiskt. Men hur specifikt menar du? Bara modell eller årsmodell och färg mm?

Ja, det vore sjukt intressant! Jag menar främst modellen.

166 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
caromania skrev:

noterat!

166 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
evil_ananas skrev:
Det hade vart lite roligt att få veta lite just hur många som rullar på vägarna, känns som din corolla måste vara en av få.

Jo, många har nog återgått till naturen :S

286 Inlägg
15 juni 2008
truppdrag@vv.se genom hakan.granlund@vv.se

Prova att maila dit (truppdrag), det gjorde jag förr och då fick jag fram ett resultat.

Sök