ja på aftonbladet skriver dom om dom mest onödiga sakerna.. ja har varit på första sidan å fan vilketproblem de blev iom de.. haha rättgång å hela skiten
Ja nyhets blaskor med nyhets torka ..... snacka om vem bryrsig ..... det e som i staterna vissa delstater får du tona runt om å vissa ej .... det e löjligt igentligen denna klapp jackt på oss bilister men till en viss grad toning på rutorna skall man kunna ha tycker jag ej typ limo svart på fram rutorna det förstår jag själv då man ej ser ett skavatt i mörker ... då jag tog lite mörkare fram på en av mina ex bilar ....
Hon är ju fett snygg iaf! Gillar polisen i artikeln, när de är två brott halverar vi det ena, så hon fick 250kr rabatt. Fifan det måste ha känts bra iaf
Förövrigt hade snuten tagit mig för tonade rutor i samband som de ger mig 3600kr i böter och knycker mitt körkort hade jag blivit vansinnig! Jag hade väl inte slått ner snuten men jag hade svurit som fan när de åkt
Hon är ju fett snygg iaf! Gillar polisen i artikeln, när de är två brott halverar vi det ena, så hon fick 250kr rabatt. Fifan det måste ha känts bra iaf
Förövrigt hade snuten tagit mig för tonade rutor i samband som de ger mig 3600kr i böter och knycker mitt körkort hade jag blivit vansinnig! Jag hade väl inte slått ner snuten men jag hade svurit som fan när de åkt
Fett snygg??? Var fan då?
ja lite överallt, hon va juh inte ful, men fortfarande värd en böter