hjälp mig! varjegång jag trycker mellanslag så hoppar den ner ett steg eller på msn så skickar den iväg det jag skrivit, vet någon hur man fixar? håller på bli galen! tack för snabb hjälp!
Har du en liten ruta nere vid klockan där det står antingen EN, SV, DK, NO eller någon annan landskod ??
Isf kanske du råkat byta språk.
Är det ett usb-tangentbord så prova att rycka sladden och stoppa i den igen.
Provat starta om datorn ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Hmm, du har ju iaf lyckats få ett mellanslag efter varje ord iaf, ser man om man markerar texten. Hur som helst har du lyckats få ett enter-kommando på mellanslagsknappen... Prova byt tangentbord
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Har du en liten ruta nere vid klockan där det står antingen EN, SV, DK, NO eller någon annan landskod ??
Isf kanske du råkat byta språk.
Är det ett usb-tangentbord så prova att rycka sladden och stoppa i den igen.
Provat starta om datorn ??
haha nej har ingeting där nere. nopp inget usb däremot är det ett trådlöst men kanske inte spelar någon roll? japp har provat att starta om men blir fan inte bättre:( HJÄLP!!
Hmm, du har ju iaf lyckats få ett mellanslag efter varje ord iaf, ser man om man markerar texten. Hur som helst har du lyckats få ett enter-kommando på mellanslagsknappen... Prova byt tangentbord
Har inget mer nu. måste la gå att ändra tillbaka på något sätt?
låter precis som att någon har spillt något i tangentbordet.... att det ligger fukt mellan lödningarna bara sprätta loss tangenterna och rengöra och sen sätta tillbaka dom.. ett tips är att ta ett kort på tangentbordet innan.. så du vet vart dom ska sitta
Hahahaha låter självklart men har du kollat batterierna i brädan ??
Vissa trådlösa tangentbord blir helt fukkade när batterierna börjar ta slut.
Vet själv då jag har haft ett Logitech MX-3000 i snart fem år
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
låter precis som att någon har spillt något i tangentbordet.... att det ligger fukt mellan lödningarna bara sprätta loss tangenterna och rengöra och sen sätta tillbaka dom.. ett tips är att ta ett kort på tangentbordet innan.. så du vet vart dom ska sitta
hohohoho/hihihi:P Spillde en halv liter oboy på det igår men tänkte att jag fick det ganska tort ändå, men ska jag gissa att det är felet då kanske?
haha fan vad gulligt ^^ ja om det hände efter det så är det väl klart det som är felet? min kompis spillde cola på mitt och sen rengjorde vi det men vet inte om vi starta igen innan det var helt torrt men "."-knappen slutade fungera. lite drygt. bara att kasta hehe.
Vissa tar verkligen ordspråket "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" alldeles för bokstavligt
Och med det menar jag då att *någon* borde tänkt sig för både en och två gånger innan han började fundera över varför tangentbordet inte funka >.<
Och btw, det är inte uppe på tangenterna det ska vara torrt utan nere i tangentbordet, dvs *under* knapparna
Att knapparna är torra eller blöta spelar inte särskilt stor roll för tangentbordets funktion.