Ok nu har jag lite tid över då huvuddatorn installerar lite drivrutiner
Lösningen på problemet för min del var lika simpel som genial.
Jag la helt enkelt bara över ett par videor på disken så funkade det och det var när jag hade gjort en partition på 20-32GB. Tänkte att jag skulle se om det gick lika bra med en partition på 160GB så jag drog ner WDs FAT32-formateringsverktyg och formaterade disken som FAT32 men nu på hela kapaciteten, dvs 160GB (vilket inte går att formatera i XPs egna skit, max storlek den tillåter på FAT32 är 32GB).
När disken var klar så la jag över en bunke videor från datorn och knallade ut till bilen igen, kopplade in disken och se på fan (och hans moster), DET FUNKADE!!! WEEEEE!!!! *glädjerop*
Så min fråga till Angels är nu om han la över något på disken innan han kollade om stereon tog emot disken, gjorde han inte det är ju alltså risken stor att han lämnade tillbaka en disk som hade kunnat funka hur bra som helst
EDIT: Nu tankar jag över dom flesta av mina musikvideor till den nya disken och sen dessutom typ sju säsonger av Tales of the crypt
Och BTW: Med att jag inte kan stänga av skärmen menar jag att jag inte kan stänga av skärmen
Finns inget sätt att stänga av skärmen på min MP3-spelare utan den är på hela tiden och jag vill ju inte att bilden bränner in i LCDn så därför gillar jag inte att köra längre sträckor med den som källa.
Min MP3-spelare är den här:
http://www.maxian.com/eng/product/produ … _tab01.aspNär iPod-skiten knappt var uppfunnet tuggade min Maxian musikvideor på högsta volym