2854
Sök

Guitar Hero 3, Till PC, lite frågor till er som har!

1 043 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
#1
Hej!

jag har hamnat i GH träsket och tänkte skaffa mig en gitarr till PCn, vad kostar en enstaka gitarr? frågan är ju om man skall köpa hela paketet eller leta efter bara gitarren..

lägg gärna upp priser.. (sidor där man kan köpa)

sedan vill jag veta, är den trådlös? eller är det sladd? och hur lång är sladden i såfall? kan man köpa en förlängnings USB till den?


snabba svar önskas!

Mvh/ J
Senast redigerat av axza (10 juli 2008)


123 Inlägg
11 juli 2008
#2
Kör själv med tangentbordet, men hade också velat ha en gitarr.
Finns ju i handeln och köpa, bara gå till närmaste game butik och kolla smile

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
11 juli 2008
#3
Hur svårt kan det vara att exempelvis googla eller kolla på prisjakt?
Gitarren kostar runt 500 fyi


1 043 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
#4
civic skrev:
Hur svårt kan det vara att exempelvis googla eller kolla på prisjakt?
Gitarren kostar runt 500 fyi
ja hur svårt kan det vara att vara lite gästvänlig? ska du vara mr rätta andra så kan du sluta skriva i mina trådar direkt..

jag har sökt så ögona blör.. det finns inte ett enda ställe på internet som bara säljer gitarren.. alla är med spel och gitarr.. hade jag hittat själv hade jag inte frågat..

vore nice att få svar på de andra.. ifall den är trådlös osv..


68 Inlägg
1 043 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
#6
F-wesslen skrev:
här kansk ? http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf … mp;markID=

hoppas det hjälpte nått iaf cool
läser du första inlägget så ser du att det inte hjälpte mig något smile enstaka gitarrer är jag ute efter! smile


429 Inlägg
11 juli 2008
#7
Jag bestälde mitt på onoff för en vecka sen(spel och gitarr). Det tog 2 dagar att få de så de rekomderar ja. Gitarren är samma som till xbox 360 alltså har den sladd.


1 043 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
#8
racerwagon skrev:
Jag bestälde mitt på onoff för en vecka sen(spel och gitarr). Det tog 2 dagar att få de så de rekomderar ja. Gitarren är samma som till xbox 360 alltså har den sladd.
okejokej.. är tillfälligt slut på onoff just nu hmm

tack för svaret om sladden!


62 Inlägg
11 juli 2008
#9
cdon.com har gura trådad för 439kr gratis frakt om du har csn kort. sök bara på guitar hero sen heter den
Guitar Hero II: Guitar Only (Xbox 360). dom har även trådlös för 529kr men då måste du köpa en mottagere som finns till dator så du kan änvända 360 saker men då kan du ju ha trådlösa dosor sen också men den kostar typ 400 tror jag hitta ingen sån. sladden är en vanlig USB så det är bara och köpa en förlängare till USB men jag tror nog sladden räcker. men på den trådade guitaren är wammern kass i början men den blir bättre efter den är inspelad.

hoppas du blir nöjd med informationen undrar du nått är det bara att fråga wink

http://www.kjell.com/ där hade dom mottagaren för 219. gå in på tvspelstillbehör sen xbox 360 och spelkontroll.

MVH Robin
Senast redigerat av Perlisch (11 juli 2008)


Oldschool
299 Inlägg
11 juli 2008
#10
Här  kan du köpa en GH gitarr.

1 043 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
#11
Perlisch skrev:
cdon.com har gura trådad för 439kr gratis frakt om du har csn kort. sök bara på guitar hero sen heter den
Guitar Hero II: Guitar Only (Xbox 360). dom har även trådlös för 529kr men då måste du köpa en mottagere som finns till dator så du kan änvända 360 saker men då kan du ju ha trådlösa dosor sen också men den kostar typ 400 tror jag hitta ingen sån. sladden är en vanlig USB så det är bara och köpa en förlängare till USB men jag tror nog sladden räcker. men på den trådade guitaren är wammern kass i början men den blir bättre efter den är inspelad.

hoppas du blir nöjd med informationen undrar du nått är det bara att fråga wink

http://www.kjell.com/ där hade dom mottagaren för 219. gå in på tvspelstillbehör sen xbox 360 och spelkontroll.

MVH Robin
super! tack så jätte mycket smile ska kika och ta och beställa då


346 Inlägg
11 juli 2008
#12
webhallen har gitarrer. sladden e rätt lång så det e inga problem.  välkommen i träsket!


62 Inlägg
11 juli 2008
#13
Varse, gör så du wink



Sök