Är det några som vill träffas nånstans i hudik innan för samåkning till ljusdal? vore ju roligt om vi vart några stycken. kanske vid 16:30 tiden? lidl eller åhlens. eller är det nån annan som har några bätttre förslag?
Just nu är vädret uselt. skall man dock tro på smhi så skall det bli lite bättre mot kvällen
Hmm enligt SMHI skulle de blir soligt å fint ikväll när man kollade igår, nu står de att de ska bli molnigt... Vi kör på iaf, grill kommer finnas på plats för de som vill grilla nått!
Backtävlingen i Järvsö slutar fem om jag minns rätt, halv sex går tåget från OKQ8 i Ljusdal mot Föne för de som inte hittar.
ja jag kommer oavsätt om det ligger 1m vatten på vägen
Samma här, folk bangar hit och dit, men vafan. När man har chansen för en liten träff får man väl ta den, inte varje dag ju. Lät inte som Mussen skulle med dock, han kommer nog åka i samma bil som mig istället. MickeTuncer verkar droppa av med, så då är jag ensam bil ifrån Sveg Lovar ni att inte svära och spotta åt mitt håll?
förbannade jäkla skitväder, trött jag blir alltså *morr* Åska och spörenga här för typ 15 min sen. Bilen står i garaget nytvättad å fin å bara väntar att få komma ut.
Just nu är vädret uselt. skall man dock tro på smhi så skall det bli lite bättre mot kvällen
Hmm enligt SMHI skulle de blir soligt å fint ikväll när man kollade igår, nu står de att de ska bli molnigt... Vi kör på iaf, grill kommer finnas på plats för de som vill grilla nått!
Backtävlingen i Järvsö slutar fem om jag minns rätt, halv sex går tåget från OKQ8 i Ljusdal mot Föne för de som inte hittar.
Vi drar nu så att vi kommer till Ljusdal och åker tillsammans med er upp till Föne, roligare än att åka ensam bil ut dit Ses i Ljusdal!!!
Jag har diskuterat lite saker över säkerheten mm med lite folk. Det finns en del att slipa på. Men välidgt bra i överlag. Skitkul kväll. Synd att vädret går emot oss. =/