3118
Sök

Presentköt - HJÄLP

12 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Hej, är i akut behov av hjälp!

Jag har precis fyllt 19 år och vet inte vad jag ska önska mig. Det är min flickvän som inte vet vad hon ska köpa och problemet är att jag inte heller vet.

Det får ju inte bli för dyrt men kanske ingen 10-kronorsgrej heller. Vi är ganska "nya" som par så det får inte blir alldeles för mycket pengar men ändå något som man har användning för smile

Tack på förhand !

/ Patrik

EDIT:

Alltså, jag har sagt att jag blir glad för vad som helst smile

Hon vill ändå veta, haha ! Jag har inte en aning vad jag vill ha bara, fortsätt me tips !

FreddeK
17 juli 2008
det är tanken som räknas och kan inte hon inte ge dig något utan du måste säga vad det är så känns det lite uffigt. Mvh Fredde

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
17 juli 2008
Hon får väl komma på ngt själv tongue
Det är ju mkt roligare smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

I got Dubs!
2 423 Inlägg
17 juli 2008
Kalsonger,strumpor,tröja?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
17 juli 2008
Presentkort är alltid bra!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

blacken
17 juli 2008
Du är nitton bast och har en donna, och vet inte vad du önskar dig i födelsedagspresang?? big_smilerollneutral

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
17 juli 2008
PatrikSjogren skrev:
Hej, är i akut behov av hjälp!

Jag har precis fyllt 19 år och vet inte vad jag ska önska mig. Det är min flickvän som inte vet vad hon ska köpa och problemet är att jag inte heller vet.

Det får ju inte bli för dyrt men kanske ingen 10-kronorsgrej heller. Vi är ganska "nya" som par så det får inte blir alldeles för mycket pengar men ändå något som man har användning för smile

Tack på förhand !

/ Patrik

EDIT:

Alltså, jag har sagt att jag blir glad för vad som helst smile

Hon vill ändå veta, haha ! Jag har inte en aning vad jag vill ha bara, fortsätt me tips !

Verktyg!

517 Inlägg
17 juli 2008
En barbara! Försök säga det med ett fint upplägg till tjejen. Lyckas du lovar jag dig att du ska få en present av mig med:P

Diamond
540 Inlägg
17 juli 2008
en helkväll där du bestämmer vad som ska hända i sängen.. hahaha

ger alltid til tjejen, en helkväll i sängen.. hahaha

I'm Rick James Bitch!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
17 juli 2008
diamond_ skrev:
en helkväll där du bestämmer vad som ska hända i sängen.. hahaha

ger alltid til tjejen, en helkväll i sängen.. hahaha

Synd att det är så länge kvar tills jag fyller år, för det där lät bra wink Kanske har jag en namnsdag eller nåt liknande på G? wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

340 Inlägg
17 juli 2008
blacken skrev:
Du är nitton bast och har en donna, och vet inte vad du önskar dig i födelsedagspresang?? big_smilerollneutral

Hennes snygga kompis?

Avstängd
89 Inlägg
17 juli 2008
tjompa skrev:
blacken skrev:

Hennes snygga kompis?

du har precis avslöjat dig själv att du tänder på din tjejs tjejkompisar. och om du inte har
en tjej så tänder du på din killkompis tjej. smile right ?

16 Inlägg
18 juli 2008
tröja, parfym, weekend någon mysig stans, hon lagar middag åt dig... beroende på vad de skulle kosta.tongue

99 Inlägg
19 juli 2008
blowjob ? eller kanske vaxning på järn hästen ?

1 174 Inlägg
19 juli 2008
typ en egen tryckt tröja som är tillägnad er? yikes

449 Inlägg
21 juli 2008
Något till bilen?

12 086 Inlägg
22 juli 2008
fagervall skrev:
blowjob ? eller kanske vaxning på järn hästen ?

Haha.. tänkte de samma, önska dig en avsugning! lol
Kanske blir extra spännande om de är en födelsedagspresent.. ^^

Sök