Hej, jag har en 850 t5 -94, som varit original men nu köpte jag en pysventil samt laddtrycksmätare, någon kunnig som vet hur mycket laddtryck som man kan ha?
Funderar på om jag skulle ta och köpa ett begagnat chip som jag kan ha tills jag kan köpa ett nytt nästa månad, det begagnade kosta ett par hundra, skulle det vara bättre?
Funderar på om jag skulle ta och köpa ett begagnat chip som jag kan ha tills jag kan köpa ett nytt nästa månad, det begagnade kosta ett par hundra, skulle det vara bättre?
i mina ögon är det bättre än nytt då det är mycket billigare o du slipper den där jävla pysventilen som bara skadar motor, turbo
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
kan jag köpa steg 3 chip med en gång? om jag ska sätta i ett chip, ska jag ha kvar pysventilen då?
Alla chip är ju likadana, bara att steg 3 menas att avgas system ingår typ och dvs 3" hela vögen från turbon med race eller sportkat de har ja på min, går jätte fint..
kan jag köpa steg 3 chip med en gång? om jag ska sätta i ett chip, ska jag ha kvar pysventilen då?
Alla chip är ju likadana, bara att steg 3 menas att avgas system ingår typ och dvs 3" hela vögen från turbon med race eller sportkat de har ja på min, går jätte fint..
du har helt rätt ! steg 1 är bara chip.. steg 3 med 3"avgas o grejjer.. DOCK så är det olika chip också då "steg 3 " chipet är anpassat efter 3" avgas, sportluftfilter och riktigt katalysator
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
okej, tackar så mkt för svaren:) Det får bli att chippa den då så får ja se hur jag gör med pysventilen, något bra tips om sida där dom har billiga/bra grejer?