3577
Sök

Ät Aldrig Framför Datorn!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Redbull skrev:
När vi snackar otur. Var för några år sedan när jag var ute och fiskade.

Hade varit ute hela natten utan ett jävla napp och på morgonen trollar vi lite och givetvis får redbull som även kör båten ett duktigt bottennapp. Sitter bom fast, så stänger av motor och är allmänt trött på allt, drar till lite löst några gånger och *pjing* linan rätt av... Muttrar och svär lite och vi bestämmer oss för att stanna där vi är och kasta lite in mot vassen.

Jag fäller bak handtag till motor för att få lite plats och råkar slå till min mobiltelefon och givetvis  ramlar den överbord... Blir då riktigt förbannad och svär över att nu kan denna fisketuren inte bli värre. Behöver jag säga att ~20 minuter senare ösregnade det även och redbull råkade halka i sjön och blöta ner halva sig vi skulle gå iland?

och jag är klanting? wink

Bmw osv..

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
4 april 2006
Murphys Lag kallas det big_smile

Team Insane Racing

517 Inlägg
4 april 2006
Passar på att utfärda en egen varning.... Drick INTE apelsin juice framför datorn, för spiller man juicen på tangenbordet så klibbar tangenterna fast ner tryckta och det tar det flera månader innan dom blir normala igen =P

Moderator+
1 081 Inlägg
4 april 2006
UseDubbelTurbo skrev:
och jag är klanting? wink

Ja? cool

mvh

Vem jag?

Professionell amatör
451 Inlägg
911 Inlägg
4 april 2006
haha. Jag har typ råkat slå ner ett glas så att allt vatten kom på datorburken big_smile,  och typ mjöl på tangentbordet smile  Alltid lika najs big_smile

pic up the phone, wazzzaaa

1 161 Inlägg
4 april 2006
ja hade en hund ett tag som slog upp tassarna på data bordet... på vägen ner passa han på att riva me sej skärmen och en glas vas som stod bredvid skärmen...
men som tur ä så höll skärmen någolunda de blev några sprickor i plasten o de lät väldans mystiskt i ena högtalaren men bilden va fel fri...smile

137 Inlägg
4 april 2006
Drack vatten en gång för ett tag sen framför farsans bärbara dator. Gick och fyllde på en ny kanna med vatten, går väl i kanske 1,5 L men jag fyllde den inte helt. När jag går tillbaks snubblar jag till lite precis innan jag ska sätta mig och givetvis spiller jag allt vatten på datorn.
Datorn tvärdog, blev svart. Jag blev skitskraj och tänkte på följderna som skulle bli.
Torkade snabbt av och försökte få bort allt vatten, lät datorn så tills dagen efter och testade då att starta den. Den startade utan som helst problem och funkade lika bra som dagen innan. Verkar som om de var en riktigt tålig dator.

Pankan
39 Inlägg
5 april 2006
Malm3n skrev:
Murphys Lag kallas det big_smile

Ja precis, skulle jag också ha tänkt tongue

Allt lr inget..
Rak-apparater är bra, om man använder hyvel efteråt..

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
5 april 2006
ja råka spilla Te över mitt tagnentbort tongue hihi fick hämta resverven för datan börja pipa tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare

12 086 Inlägg
5 april 2006
mitt tangentbord är ganska milt åtgånget.. några glas cola och så en del nävar har varit o hälsat på men! smile

676 Inlägg
14 april 2006
skulle hämta sylt en gång och gå ut till vardagsrummet där datorn stod. snubblade till och hela burken med sylt flög över datorn och väggen. sylt sylt sylt va de över hela väggen och datorn big_smile va lite kladdigt men allt funka wink

Sök