3182
Sök

bil som trycker en bakom på väg hem från jobbet.??

261 Inlägg
26 mars 2008
Snubben jobbar inpm Kriminallvården såna som han  på antalterna tror don e nåt bara för dom håller i nycklen..men utanför i det verkliga livet är dom som små råtter asåå!Df gillar jag inte dom.

IMPRAZERN skrev:
BboyLuna skrev:
SKFFA DEJ ETT LIV DIN FAATIGA PLIT...!!!

????

Me-BboyLuna

5 Inlägg
26 mars 2008
BboyLuna skrev:
Snubben jobbar inpm Kriminallvården såna som han  på antalterna tror don e nåt bara för dom håller i nycklen..men utanför i det verkliga livet är dom som små råtter asåå!Df gillar jag inte dom.

IMPRAZERN skrev:
BboyLuna skrev:
SKFFA DEJ ETT LIV DIN FAATIGA PLIT...!!!

????

vadå dra alla över en kant

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
12 juni 2008
?
Foc_s skrev:
BboyLuna skrev:

IMPRAZERN skrev:

????

vadå dra alla över en kant

Erik H

Rent A Retard !
674 Inlägg
12 juni 2008
BboyLuna skrev:

hade du brottom när du skrev inlägget ?roll

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

245 Inlägg
13 juni 2008
BboyLuna skrev:
Bra sagt!Håller med!

red daddy skrev:
hummer89 skrev:

Hon har sett denna för mkt http://www.youtube.com/watch?v=F0U8hpBn … re=related

lollollollollol

Håller med? Du den som kör om har hela ansvaret och ingen annan men det kan vara bekvämt att skylla på annan person när man kanske inte är så ansvarskännande själv?

257 Inlägg
13 juni 2008
kolvas skrev:
Ni som förespråkar att ställa sig på bromsen när någon ligger bakom har nog missat en hel del och är tydligen inte speciellt rädda om eran nacke, vad sägs om att koncentrera sig på sin egen körning och försöka underlätta en omkörning (som man enligt lag ska göra) istället för att hålla på o blinka med lysen å annat skit, om det nu skulle springa ut vilt framför er när ni backspegelkör så hinner ni ändå inte bromsa eftersom ni bara sitter och retar er på bilen bakom.

Att sakta ner och allt annat skit kan räknas som hindrande av trafik vilket polisen tyvärr inte ger böter för tillräckligt ofta.

?...Som jag har fattat i resten av tråden så har ingen av dom som trycker i röven på bilen försökt att köra om utan ligger där och trycker ... Det är livsfarligt att göra så för hur skulle det bli om man försökte tvärnitta med bilen ?! jo man skulle få den människan bakom halväggs uppe i röven , och det borde dom flesta veta att det inte är specielt skönt....

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

362 Inlägg
13 juni 2008
Hur svårt är de att akta sig för en som kör lite fortare?  Varför ska dom köra om precis innan man ska köra om dom? frågor ja inte fattar :S

1 867 Inlägg
13 juni 2008
Har man fått en bil bakom som ligger och trycker så har man kört för sakta från början smile

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

105 Inlägg
13 juni 2008
henkebenke skrev:
Får jag en idiot tryckandes 0.5 meter efter mig brukar jag sakta in ännu mer, barnsligt roligt är det.

helt rätt, är så jävla kul.. de är en kärring som ligger å kör 60km/h på gatan där jag bor där de är 30, å jämt när man får henna bakom sig så kör jag 20 tongue kul som fan..

GTI ska de va annars få de va

blacken
9 augusti 2008
skriv mer

Mer. lol

SQ
1 343 Inlägg
9 augusti 2008
körde en sträcka inne i eskilstuna, total omkörningsförbud å bilen bakom låg max en meter.. kolla man i spelgeln så såg ja inte längre ner än vindrutan.. dvs han va när.. om en unge eller va som hellst springer ut så har han inte en chans.. tände bromsljusen så han sakta in.. dessvärre typ bara till 3meters avstånd å börja mata på med både helljus å tuta i takt med musiken iprincip.. detta gjorde han i 1km eller nått.. i 50.. barnsligt roligt.. men är man så dum att man ligger så nära så vet ja inte vad.. ja vill då inte ha nån vipplerskada om han kör in i mig!

Ljudnörd!

hater
656 Inlägg
9 augusti 2008
att någon trycker en i baken är ett tecken på att man kör för sakta, gasa ifrån han istället ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

1 854 Inlägg
9 augusti 2008
polisen verkar tro att lagen inte gäller dom, typ senast idag så ser jag polisen parkerar på handikappsparkeringen kliver ut till bankomaten och plockar ut cash..

1 854 Inlägg
9 augusti 2008
Lardi skrev:
körde en sträcka inne i eskilstuna, total omkörningsförbud å bilen bakom låg max en meter.. kolla man i spelgeln så såg ja inte längre ner än vindrutan.. dvs han va när.. om en unge eller va som hellst springer ut så har han inte en chans.. tände bromsljusen så han sakta in.. dessvärre typ bara till 3meters avstånd å börja mata på med både helljus å tuta i takt med musiken iprincip.. detta gjorde han i 1km eller nått.. i 50.. barnsligt roligt.. men är man så dum att man ligger så nära så vet ja inte vad.. ja vill då inte ha nån vipplerskada om han kör in i mig!

Tips som brukar funka, ös på med spolarvätska så gjordejag igår när jag hade en som låg nära kan säga att avståndet efter 30 sekunders spolning blev många meter cool

One Man Clan
4 287 Inlägg
9 augusti 2008
jag brukar blinka med både bakljuse å spruta spolarvätska på dom... vill veta att jag kan bromsa till hårt ifall något springer ut framför bilen utan att jag får en knuff i röven så jag fortsätter med ännu högre hastighet framåt för att sedan köra på något å får skador på både fram å bak på bilen samt i nacke å kanske andra kroppsliga skador.... är de någon som gör tecken åt mig eller liknande för dom blir sura då så har de väl hänt att jag kört ifrån dom när dom sedan ska köra om mig :p

Eliminator
1 441 Inlägg
9 augusti 2008
Hm,, de flesta som skriver här verkar inte vara så gamla, tycker ni skall koncentrera er på vägen framför er i stället. Trots allt är det ni som står för de flesta olyckorna i trafiken.
Har  haft K.K i 20 år och ligger väl lite nära, själv tycker jag inte det, men har fått uppfattningen om det då och då av andra trafikanter. Håller det avstånd till framförvarande jag tycker behövs.
Kör 5000 mil om året och har ännu inte kört på nån, eller varit nära,,,,

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Forummoderator
17 990 Inlägg
9 augusti 2008
Skit i det! Den som ligger för nära har ingen körvana! Alternativ kan man bromsa rejält och få idioten bakom att lägga sig lite längre ifrån... har man som mig själv en bil som svartryker rejält under belastning är det inget problem! Senast igår över tjörnbron låg det en S60 2 meter bakom mig som fick lite dieselsmak att luklta på! Gör dock inget provocerande! Det är inte alla som menar illa!!!
Senast redigerat av Dieselsmurfen (9 augusti 2008)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volvopower__
9 augusti 2008
TBOC_Razor skrev:
Hade man blivit bögad på det viset och kört en rishög så hade man ju bara pallnitat och låtit dom försöka undvika att meja en i arslet.

Bara till att säga "jag såg en katt på vägen" eller nått tongue

Dom förtjänar ju iaf det roll

Helt rätt! Bara att man kan ju skada nacken och massa hmm

Sök