De är väll de 3 största jag kan komma på nu... t7orna brukar rasa orginalturbon, annars så vet jag inte vart de brukar pajja. Va kan den ladda orginal då? ca 0,7+?
Ska man börja trimma är ju iaf kolvarna en grej som behöver bytas om man skall upp i effekter runt 280-300hk.
Annars är det bara att se till att den är servad ordentligt, både enligt milen och tiden, och sen kolla att vevhusuppgraderingen är gjord.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag skulle nog säga MapTun Den stora fördelen där är ju att du har nära dit ifall du behöver suport eller liknande! Kanon att ha o göra med är dom också
hehe okej tackar.. Men var är det bästa att trimma på då !? Och mest häst för pengarna ?!?
Skulle ju åkt till Maptun om ja hade vart du, de verkar ju inte vara så långt för dig? De skiljer inte så mkt runt om hos firmorna, ja tror mer på den firman som skriver 235hk än den som skriver 260hk efter chipning, bara min åsikt.
Sen kan du ju räkna in bensinkostnaden om du ska åka till t.ex. Speedparts eller Trollspeed De ligger ju i Uddevalla resp. Trollhättan å en ju en bra bit ifrån dig så...ja satsa på Maptun du
MapTun ja, känns överflödigt att rekommendera de, se på min bil flygande reklampelare ;P De är duktiga killar. Byt bärarmsbussning bak, tror det är den bussningen iaf, original blir rätt så svampig. Powerflex is the shit. Helst i hela bilen ;D
Du har ju rätt turbo från början iaf, så den slipper du väl byta, som Tenzer sa att de brukade rasa? 2.0 och 2.3 har väl GT17 som inte pallar mkt mer än original effekt, medans Aeron har en Mitsubishi TD04HL-15T som är AVSEVÄRT bättre kvalitetsmässigt, och tar sig runt 310-320 häst utan att flowpreppa eller byta turbinblad eller avgashus? Men vid de effekterna så lär väl kolvbyte vara på sin plats ja