3709
Sök

Chippa ps2?

Maizer
21 april 2006
Trådstartare
Nån som har nån erfarenhet av att göra detta? Kan rekommendera nåt chip? Vet nån som gör det billigt? Är jävligt sugen på att göra det! smile

119 Inlägg
21 april 2006
Maizer skrev:
Nån som har nån erfarenhet av att göra detta? Kan rekommendera nåt chip? Vet nån som gör det billigt? Är jävligt sugen på att göra det! smile

surfa in på www.chipper.se och titta ligger i örebro men dom kan nog skicka eller så skickar du dit din ps2 så fixar dom det.
Senast redigerat av jimbo_83 (21 april 2006)

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare

3 295 Inlägg
21 april 2006
annars så kan du köpa en nätverksadapter pch en 200 gb hdd och sätta i det befintliga hålet som finns på baksidan av ps2:an.. och sen köpa en "HdLoader" sen är det bara att lägga in spel på hdd:n..

Maizer
21 april 2006
Trådstartare
Slave_joe skrev:
annars så kan du köpa en nätverksadapter pch en 200 gb hdd och sätta i det befintliga hålet som finns på baksidan av ps2:an.. och sen köpa en "HdLoader" sen är det bara att lägga in spel på hdd:n..

haha lät lite för komplicerat för min del... tongue Nån hemsida som säljer de grejerna?

119 Inlägg
21 april 2006
Maizer skrev:
Slave_joe skrev:

haha lät lite för komplicerat för min del... tongue Nån hemsida som säljer de grejerna?

var du inne på chipper dom har ju allt..

Maizer
21 april 2006
Trådstartare
Jag va inne, men borde det inte finnas nåt billigare alternativ?

119 Inlägg
21 april 2006
billigare om du bränner 2 spel har du gått plus är inte det billigt eller???

Sök