som i rubriken, är det någon mer en jag som har drabbats av det??? och vad kan det bero på??? har också upptäckt att displayen fryser fast ibland, så att man får tryka till den lätt så att den börjar att funka igen.
garantin på stereon har gått ut och undrar om det är något man kan reparera sj???
Testa att tryck åt displayen lite när den flimmrar, hjälper det så är det glappkontakt nånstanns. Annars om även andra lampor blinkar så är det troligtvis nånting med din strömförsörjning som är knas.
varit ute och testat knappt någon skillnad om man trycker eller inte
epic_mazur: mitt batteri är bara två månader gammalt Varta batteri av den största modell jag kunde få plats med på original plats generatorn är bytad med för den gammla gick en diod eller fler sönder i. 50mm2 kabel bak med 120a anl säkring och 21mm2 mellan generator och batteri mm så strömförsörningen är i bra skick bara så du vet
har slipat rent kontakterna nu kollat lödningar bytt matarkabel böjt till kontakterna så dom pressar bättre mot fronten ingen skillnad den fortsätter att flimra och hålla på....
Kollade på filmen och såg att du har rätt rejäla spänningsfall så att en bra fråga är vad du har för batteri och skick på det.
spänningsfall och spänningsfall.... kan bero på att anläggningen tar ca 100-120A och generatorn kan ge 70A och att motorn stog på tomgång. är mycket mindre när man gasar upp lite. batteriet är ett två månader gammalt Varta av deras värre sort, och så stort som det fick plats i original placering. stereon funkar bra annars, bara detta flimret i displayen när man spelar högt. värkar som den inte tycker om bas i höga volymer.