3828
Sök

Ridetech.se har världens sämsta kundtjänst?

Med.lem
3 759 Inlägg
7 september 2008
Tänkte köpa en BTR av dom, men då vet jag att man ska hålla dig undan dom!
Tack garaget!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

1 688 Inlägg
7 september 2008
Dom hade en butik i Göteborg som jag handlade dumpventil i till Saaben, verkade rätt oseriöst när man kom dit.
Första intrycket var väl sisådär. Låg bakom ett köpcenter i ett bostadshus eller något liknande. Sitter Ridetech-dekaler på fönsterna osv.

Ringde dom vid ett senare tillfälle för att kolla om dom har silikonslang hemma, dom har bra pris på bra slang.
Telefonsvararn går igång och säger att det är mycket att göra i butiken och att man skall testa senare igen, testar senare, kommer till samma telefonsvarare.
Bestämmer mig istället för att åka dit, kommer dit. Och ingen är där, butiken är igenbommad!
Men fortfarande finns dekalerna på fönstrena där osv.
Ringer då Ridetech i Motala. Frågar om dom flyttat, fick till svar att dom stängt butiken i Göteborg.

Beställde då lite motvilligt via deras sida istället, funkade lika bra som utav något annat företag som säljer via postorder.

Men fortfarande dålig service att inte ändra telefonsvarare eller sätta upp en skyllt i dörren till lokalen "Konkursbesatt" eller liknande.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

terazzi
7 september 2008
skulle aldrig köpa nåt därifrån smile
hellre kvalite' än kvantitet wink

12 086 Inlägg
8 september 2008
MilleN skrev:
Ett av världens sämsta rykten också, testa sökfunktionen. Vet inte om det är nya ägare nu dock.

Det är samma jävla hycklare. Lär er nångång, köp inte från ridetech! /Motalabo

Teddan
2 495 Inlägg
8 september 2008
att folk ens orkar prata om ridetech, skippa dom där jävla nollorna och handla på seriösa ställen

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Med.lem
3 759 Inlägg
8 september 2008
r-ted skrev:
att folk ens orkar prata om ridetech, skippa dom där jävla nollorna och handla på seriösa ställen

Finns folk som inte vet att det är skit.

Tex jag, innnan jag läste tråden.
Jag var nära att köpa en btr därifrån en gång.

Den här tråden är bra!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

German Engineering
9 083 Inlägg
8 september 2008
Då vet man att man inte ska beställa grejer från de.

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

terazzi
8 september 2008
r-ted skrev:

SANT!!

Administratör
11 955 Inlägg
8 september 2008
Smutskastning är som vanligt inte tillåtet här...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök