3888
Sök

Ridetech.se har världens sämsta kundtjänst?

123 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
Hur kan man komma i kontakt med dom? Jag ska skicka tillbaka lite grejjer som jag beställde av dom. Men när man ringer på en måndag kl halv 11 så säger dom "välkommen våran kundtjäns är öppen mellan 10 och 17 välkommen åter" ?!?! Vafan betyder det? Har skickat iväg några mail också, dom kommer ju säkert att dra ut på det så att det går mer än 14dagar från beställningen så att öppet köp inte gäller längre.

Det kan dom ju inte göra?

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 augusti 2008
Dom ska enligt lag inte få dra ut på det för att häva öppetköp reglerna.

Kontakta konsumentverket om de inte hör av sig. Har varit mycket skit runt detta företaget.

"Liberty of thought is the life of the soul"

9 108 Inlägg
4 augusti 2008
Ett av världens sämsta rykten också, testa sökfunktionen. Vet inte om det är nya ägare nu dock.

271 Inlägg
4 augusti 2008
Är ju semestertider nu oxå, kanske ingen inne där av att dom ber dig återkomma fast klockan e mellan 10 och 17.

Toker
491 Inlägg
4 augusti 2008
det är väl bara skicka tillbaka som retur och spar kvitto..

Elr. ?

Toker Jr 081102

123 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
Supratok skrev:
det är väl bara skicka tillbaka som retur och spar kvitto..

Elr. ?

Jo, jag skulle gissa på det. Men det känns som att dom borde veta om att jag skickar tillbaka grejjerna, så att dom inte bara försvinner och jag har varken cash eller sakerna.

"Konstiga" är att de svarade snabb på mina mail före och just efter beställningen, men icket nu.

115 Inlägg
4 augusti 2008
Jo de är verkligen kassa.. Svarar aldrig på mailen tog fan 1 månad innan jag fick ett simpelt svar.

Hmm.
4 augusti 2008
då vet man det...

230 Inlägg
4 augusti 2008
inte första gången man hör att ridetech låter som ett oseriöst företag =/

One Man Clan
4 287 Inlägg
4 augusti 2008
dom är väl inte kända för världen bästa kvalite heller ?:p bättre å bojjkotta all reklam från de företaget som visats här på garage...

12 086 Inlägg
4 augusti 2008
Ridetech suger ***, större hycklare får man leta efter.

Bara skylla dig själv att du beställde från dem.

1 417 Inlägg
4 augusti 2008
efter hela myspons-historien skulle jag aldrig köpa av dem, inte ens om dom var de enda i sverige som hade produkten. Då var jag heller utan.

911 Inlägg
4 augusti 2008
jag har redan bojkottat dem, var påväg att köpa in 2 stolar men icke efter myspons grejen, snacka om att lura sina kunder !

man fick till och med rabatt från företag som inte hade nått med skiten att göra ! mkt mkt låååågt !
Senast redigerat av zortep (4 augusti 2008)

pic up the phone, wazzzaaa

ProWanker
211 Inlägg
27 augusti 2008
jag har med strul med dem.  köpte rattnav till min supra av dem på vallåkra.  de sa att det skulle passa men det gjorde det ej.  har ringt o snackat med dem o de skulle kolla upp de o återkomma men jag hörde inget på över en vecka. slängde iväg ett mail till dem o nu svara de att jag ska fota o räkna splinsen o sånt så ska de se fall de kan ordna fram ett??  skitföretag !!!!

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^

Supraman
2 300 Inlägg
27 augusti 2008
Om folk bara kunde ge tusan i att handla från dessa företag skulle dom självdö.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

41 Inlägg
7 september 2008
dom ska öppna butik i stockholm nu iaf, vid vegabaren tydligen...

906 Inlägg
7 september 2008
hehe detta visste ej jag, jag som tycker det varit bra att handla där ifrån, dock bara handlat mindre saker:P

=)

7 100 Inlägg
7 september 2008
dom kan inte ens sakerna heller!
sa att ja behövde en dumpventil till saaben,då visade dom en,så köpte ja den,men den var ju inte ens i närheten på att passa mad
och de var under elmia!

så nu har man en dumpventil liggandes hemma bara till ingen nytta!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
7 september 2008
bmx skrev:
dom kan inte ens sakerna heller!
sa att ja behövde en dumpventil till saaben,då visade dom en,så köpte ja den,men den var ju inte ens i närheten på att passa mad
och de var under elmia!

så nu har man en dumpventil liggandes hemma bara till ingen nytta!

Varför inte ordna så att den passar då ?

Är väl förmodligen slanganslutning på den eller ?
Då ska det inte vara något problem.
Där kan du inte skylle på butiken.
Vill du ha en dump får du väl först kolla då hur det ser ut där den sitter.

Eller så köper du en originaldump från bosch så passar den.

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

"Unloaded"
1 557 Inlägg
7 september 2008
Jag beställde nyligen 3 st mätare från Ridetech, gjorde först en beställning på 2 mätare på en söndag, sen på måndagen så beställde jag en till. På tisdag så hade mina 3 mätare kommit till mitt postkontor, helt rätt, inga fel, inget.

Kom inte ens ihåg att de var de som hade myspons-grejen när jag beställde, de hade bra pris på 3 mätare som matchar den jag redan har så det fick bli så. Väldigt synd att så många haft dåliga erfarenheter av de, antar att jag hade tur då helt enkelt? Hursomhelst, inga fel för mig iaf.

"When innovation meets passion!"

Sök