3390
Sök

Mutant MT1500.1 XXX + Digital Designs 2512 i Volvo s60

1 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Är ute efter en mångsidig bas och har fastnat vid en Digital Designs 2512 modell. Frågan är klarar steget (Mutant) att driva denna bas fullt ut? Har en Volvo s60t -01 som basen ska sitta i. Angående lågnivån har jag förstått att jag behöver en hög-lågnivå adapter. Hur svår är en sådan att installera?

Tar gärna också andra förslag på baspaket som spelar mångsidigt, mellan 5-7000 kr.

Tacksam för svar!! // Jimmy

TEAM dBAkuten
865 Inlägg
11 september 2008
Dzzimmy skrev:
Är ute efter en mångsidig bas och har fastnat vid en Digital Designs 2512 modell. Frågan är klarar steget (Mutant) att driva denna bas fullt ut? Har en Volvo s60t -01 som basen ska sitta i. Angående lågnivån har jag förstått att jag behöver en hög-lågnivå adapter. Hur svår är en sådan att installera?

Tar gärna också andra förslag på baspaket som spelar mångsidigt, mellan 5-7000 kr.

Tacksam för svar!! // Jimmy

Mutant MT1500.1XXX lämnar mycket pulver och låter helt okej så det är inte några alls problem att driva ut vilken 12" som på marknaden.
Sen vill man ha mer välljud från basen så bör man kolla på slutsteg som har listpris 8-10000:- om basen ska låta bättre som lämnar samma effekt.

MVH//Björn
www.dbakuten.se
Senast redigerat av dbakuten (11 september 2008)

Sök