FLindgren skrev:ja det passar bak.. finns på volvo till awd modellen bak också.. men jag tror det är samma..
MrKerm skrev:Tror inte det är samma
isak90 skrev:MrKerm skrev:Tror inte det är samma Okej, hoppas inte du har rätt....
MrKerm skrev:isak90 skrev:MrKerm skrev:Tror inte det är samma Okej, hoppas inte du har rätt.... Till min är det ej samma och en kompis har den gamla v70 för mig han sa att även hans va olika..Men som du skrev så e det ju billigt som fän
Christian S skrev:det är inte samma fram och bak, det är det inte på nån volvo modell.
isak90 skrev:Christian S skrev:det är inte samma fram och bak, det är det inte på nån volvo modell.Okej, vet du om det är mycket som skiljer??
Christian S skrev:isak90 skrev:Christian S skrev:det är inte samma fram och bak, det är det inte på nån volvo modell.Okej, vet du om det är mycket som skiljer?? en hel del, åk in till Brant (volvo) i Lysekil och be att få kolla på ett par bakstänkskydd till S/V70 så ser du att dom inte alls är lika.
-Mackan- skrev:Det kostar 275:- kronor på Volvo i Nyköping för 2st nya stänkskydd bak till S/V 70.Mvh Markus
isak90 skrev:-Mackan- skrev:Det kostar 275:- kronor på Volvo i Nyköping för 2st nya stänkskydd bak till S/V 70.Mvh MarkusOkej, tackar för den upplysningen Får se om jag kan trixa dit ett par från i fram // Fredrik