3714
Sök

Oseriösa medlemmar!

409 Inlägg
3 maj 2006
Renjägarn skrev:
Lite småbarnsfasoner att orka ta åt sig av sådan kritik?
Skulle någon lägga en sådan kommentar till mig om jag lagt ut lika mycket jobb eller att jag tycker han har fel så skiter jag i vad han tycker, det är bara avundsjuka.

Att ta bort bilarna här ifrån är ju lite patetiskt tycker jag men det är ju upp till var och en vad man vill ta åt sig och inte.

Lycka till med bilarna iaf synd att folk ska förstöra.

javist ja håller med hallå vem bryrsig om det då? och om han tycker att ni har förhöga poäng vem bryrsig!  att ta bort bilen visar ju bara hur svaga ni är! ha kvar dem och få en 1 a spelar la ingen roll huvudsaken är att du själv är nöjd! äh ha kvar bilarna!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

412 Inlägg
3 maj 2006
WOLFSBURG skrev:
Jo, vi är jättenöjda med våra Passater, och vi skiter i betyget också. Men betyget ska vara en rättvis bild av bilen, inte ett sätt att förstöra för andra. Jag har också röstat ettor, men då på bilar som är krockade och sådana som inte hör hemma här. Jag har inget emot bilar som är original, men en kille som säkert har tummen mitt i handen och lämnar in sin bil för att sätta på sommardäcken ska inte förstöra för dom som är duktiga och har bilar som är lite ompysslade.

Så tycker vi att det är för mycket bilar som inte hör hemma här. Jag menar då att den ska vara intressant på något vis, tex.. välvårdad, ovanlig, ombyggd eller i fint originalskick. Men det är så många bilar som är "nära skroten upplevelser!"

Jo vi kanske ska ha våra Passater kvar i alla fall, men då vill vi inte ha några röster på dom!! det är ju rätt kul o få bra komentarer av folk som vet något om bilar, och vilket jobb det ligger bakom!

Har läst detta inlägg 3 gånger nu, och jag får ett intryck av att du inte är 18år.
Vi säger att en person har problem med att byta sommardäck så ska han inte få sätta in sin bil på denna hemsida?

Inte förstöra för dom som är duktiga? Hur kan någon som inte kan byta sommardäck förstöra för någon som är duktig? på vilket sätt blir den "duktiga" personens bil sämmre av att någon annan inte kan byta sommardäck på sin egen?

Förstår inget av dina argument!

Sen att någon som har mindre med pengar men ändå vill visa upp sin bil, men den personen ska inte få det för dig? för att det är en nära skroten upplevelse?

Säger bara herre gud.

409 Inlägg
3 maj 2006
elsmurfo skrev:
WOLFSBURG skrev:
Jo, vi är jättenöjda med våra Passater, och vi skiter i betyget också. Men betyget ska vara en rättvis bild av bilen, inte ett sätt att förstöra för andra. Jag har också röstat ettor, men då på bilar som är krockade och sådana som inte hör hemma här. Jag har inget emot bilar som är original, men en kille som säkert har tummen mitt i handen och lämnar in sin bil för att sätta på sommardäcken ska inte förstöra för dom som är duktiga och har bilar som är lite ompysslade.

Så tycker vi att det är för mycket bilar som inte hör hemma här. Jag menar då att den ska vara intressant på något vis, tex.. välvårdad, ovanlig, ombyggd eller i fint originalskick. Men det är så många bilar som är "nära skroten upplevelser!"

Jo vi kanske ska ha våra Passater kvar i alla fall, men då vill vi inte ha några röster på dom!! det är ju rätt kul o få bra komentarer av folk som vet något om bilar, och vilket jobb det ligger bakom!

Har läst detta inlägg 3 gånger nu, och jag får ett intryck av att du inte är 18år.
Vi säger att en person har problem med att byta sommardäck så ska han inte få sätta in sin bil på denna hemsida?

Inte förstöra för dom som är duktiga? Hur kan någon som inte kan byta sommardäck förstöra för någon som är duktig? på vilket sätt blir den "duktiga" personens bil sämmre av att någon annan inte kan byta sommardäck på sin egen?

Förstår inget av dina argument!

Sen att någon som har mindre med pengar men ändå vill visa upp sin bil, men den personen ska inte få det för dig? för att det är en nära skroten upplevelse?

Säger bara herre gud.

haha aa precis kul att ha en bil utan komentarer haha:P man måste ju kunna ta motgångar hallå eller:S

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

1 Inlägg
3 maj 2006
Ne jag tycker det är dumt att surra skit om andras bilar. Men det som är viktigt är att man är nöjd skälv över sin bil. Jag har en BMW E34 nästan orginal men jag skiter i vad dom andra tycker och tänker. Det är ju jag som är nöjd över bilen plus att jag tycker det är roligt att ha bilen här på garaget för mång är skyst när dom skriver och det är ett stort plus i kanten till alla er.

Rallyförare
1 075 Inlägg
3 maj 2006
Många röstar med avundsjukan men de flesta röstar med beundran smile

Så är det här på garaget... Kolla farsans V70 & Rallybilen... En hel del ettor där fastän dom troligtvis förtjänar 3:or och uppåt...

121 Inlägg
4 maj 2006
Jag håller med printer fast han har en BMW wink. Min A4 Ts Q -98 är jag väldigt glad för och njutar av att både titta på den och köra den. Snart kommer det bilder på den om någon skulle vilja dissa den. smile

Non omnia possumus omne

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 maj 2006
Jag tänker inte kommentera betygssystemet den här gången tongue
Det slutar med att jag alltid får åtm. 2 st 1or på min bil lol

Avstängd
257 Inlägg
4 maj 2006
Varför gnälla bara för att en person gillar en bil så betyder de inte att alla gillar den bilen. alla har olika smak. är de nån bil som jag absolut inte gillar så blir de självklart en 1:a gillar jag den så blir de en 5:a. sen finns det säkert många som skulle röstat på ett annat sätt på just dom bilarna.

Jag bryr mig inte om ifall jag får nått betyg överhuvudtaget på min bil den é original under huven än men inte länge till men jag kommer inte satsa på kjolar å sånt. vill inte ha en massa plast på bilen. ville jag haft det kunde jag likagärna köpt en radiostyrd bil. man kunde lika gärna tagit bort betygen här inne om de ska gnällas över dom. VÄX UPP ISTÄLLET & ACCEPTERA ATT ALLA INTE HAR SAMMA SMAK VAD DET GÄLLER BILAR!!!

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

409 Inlägg
4 maj 2006
callook_skane skrev:
Varför gnälla bara för att en person gillar en bil så betyder de inte att alla gillar den bilen. alla har olika smak. är de nån bil som jag absolut inte gillar så blir de självklart en 1:a gillar jag den så blir de en 5:a. sen finns det säkert många som skulle röstat på ett annat sätt på just dom bilarna.

Jag bryr mig inte om ifall jag får nått betyg överhuvudtaget på min bil den é original under huven än men inte länge till men jag kommer inte satsa på kjolar å sånt. vill inte ha en massa plast på bilen. ville jag haft det kunde jag likagärna köpt en radiostyrd bil. man kunde lika gärna tagit bort betygen här inne om de ska gnällas över dom. VÄX UPP ISTÄLLET & ACCEPTERA ATT ALLA INTE HAR SAMMA SMAK VAD DET GÄLLER BILAR!!!

håller med eller så tar vi bort systemet på att rösta så blir det inget gnäll men det är löjligt att man skal behöva göra detta!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 maj 2006
volvo_850_glt skrev:
callook_skane skrev:
VÄX UPP ISTÄLLET & ACCEPTERA ATT ALLA INTE HAR SAMMA SMAK VAD DET GÄLLER BILAR!!!

håller med eller så tar vi bort systemet på att rösta så blir det inget gnäll men det är löjligt att man skal behöva göra detta!

Nog håller jag med om att alla har olika smak smile
Men kolla på mitt betyg big_smile 38 ettor varav ÅTM. 20 st har kommit efter att jag har kommenterat betygssystemet wink varav 2 bara idag big_smile
Så det är nog ingen slump att så många plötsligt tycker att min bil är så ful att den är värd bara en 1a smile

409 Inlägg
4 maj 2006
calibra_nox skrev:
volvo_850_glt skrev:
callook_skane skrev:
VÄX UPP ISTÄLLET & ACCEPTERA ATT ALLA INTE HAR SAMMA SMAK VAD DET GÄLLER BILAR!!!

Nog håller jag med om att alla har olika smak smile
Men kolla på mitt betyg big_smile 38 ettor varav ÅTM. 20 st har kommit efter att jag har kommenterat betygssystemet wink varav 2 bara idag big_smile
Så det är nog ingen slump att så många plötsligt tycker att min bil är så ful att den är värd bara en 1a smile

precis! det har ju ballat ur! ta bort det några månader och sen lägga till det igen eller skita idet ett bra tag! inte spelar det mig non roll vist trist me 1:or men när det ballat ur så kan man skita i det!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Sök