3845
Sök

Fast And The Furious WTF´s

3 354 Inlägg
13 oktober 2008
ok. lägger mig.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

712 Inlägg
13 oktober 2008
Skyline_dennis skrev:
FireTraXX skrev:
Som sagt så förstår jag inte problemet med den sista bilden.
Men den med tändstiften och tändkablarna är ju för att man ska ha i reserv såklart. smile

Och bilden med datorn är inte otänkbar.
Med kunskap om hur mycket grenröret pallar (värme och sånt eller nåt trams?) så kan man lätt fixa så att en dator varnar i tid.

till att börja med så stegrar en bil för den har fäste och jag vill se en bil i verkligheten som står och råburnar däck samtidigt som han står på bakan (som han behöver fäste för... ser du ironin i fäste och börna?)

Sen angående datorbilden så har den ju stavat fel på mainfold?

Va tvungen att kolla på racet på yuotube.. länge sen jag såg filmen. Ser ju så jäkla fejkat ut så det är löjligt. Knappast att man kan ställa sig o burna och få bilen att resa sig efter ett tag.
Som sagt.. Oftast krävs det ju ett jäkla fäste och inget man ser på gatan så ofta
Hittade dock ett klipp big_smile http://www.youtube.com/watch?v=E2fVg-I71-8

Mästare
2 947 Inlägg
13 oktober 2008
Continuity: When Brian and Dom are forced into parking lot by Tran and the other bikers, the car is facing into to the lot, yet when the bikers return to shoot the car, it has suddenly turned around.

Det där kollade jag och en polare upp eftersom vi tyckte att det var så men det är så att dem filmar det från ena hållet först sen filmar dem det från andra hållet så det stämmer.
Senast redigerat av KimVsWorld (13 oktober 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

KHRacing
14 oktober 2008
Pizzabudet i bilen är filmens regissör.

Motorljudet från Brians Eqlipse är taget från en turbomatad honda integra

Sök