Owzer skrev:
Ok fick inbrott i bilen mitt på ljusa dagen i Väsby. Jag ställde mig lite "off" på parkeringen för att slippa att få dörrar uppslagna på bilen.
När jag kommer till bilen så reagerar jag först på att den är upplåst....Tänker först att jag är ett pucko som glömt låsa bilen, men sen så tänker jag efter och jag hade fan låst bilen. Polarna stöttade mig och sa att de sett mig göra det.
Iaf så kollar jag in i bilen och ser inget märkvärdigt. Sen upp täcker jag att handsfacket är öppet. Kollar in där och ser att det är länsat....vad som var där inne kommer vi till sen.
Sen är de tagit hela min askkopp.....som var full med 5:or och 10:or (150-200kr).
Liksom min askkopp! Ta pengarna och lägg tillbacka min askkopp! Jag skiter väl i lite smågrus, går ju lätt att ersätta men min ASKKOPP! fan!
Ok, sen var det handsfacket. Det som låg där i var: Ett kuvert från Bug Run 06, Orginal manualen till bilen, massa besiktningspapper, ett par billiga solbrillor och ett par slita insvettade jobbarhandskar....allt detta tog dem. Plus reservnyckeln till min BMW då...får väl byta lås på den nu?
Men nu till varför jag är så arg. Varför tar det mina papper och svettiga handskar? Finns väl inget nytta av sånt?
Jaja, har gillrat en lite fälla för dem ifall de försöker igen
Så ha inge värdesaker i era "äldre" bilar, för min tog de sig in i utan att ens repa handtaget!?!?
//Mike (ge tillbaka min askkopp!!!)