När jag kör med halv ljus xenon så funkar det kanon , mennär jag ska vända det till helljus så är det jäkligt svag ljus i 10 sek tills den laddar .. o på de visset är det svårt o fortsätta såå... vad kan ni komma med förslag .. har alltså h7 xenon på halv h7 xenon på hel..
Ja det är tyvärr medaljens baksida, som det heter. Alla xenonljus, även originalmonterade, har alltid en fördröjning innan lampan lyser med full styrka. Har förstått att det också kan skilja väldigt mycket på de eftermarknadsxenon som finns att handla lite varstans. Var har du köpt kitet/en? Kolla med säljaren om det ska vara så lång "laddningstid" som du har. Det kan ju vara något du kan reklamera.
Mina lyser med full styrka efter ca 1-2 sek första gången jag slår på dom, när dom väl varit tända går dom på med full effekt tämligen omgående. För mig spelar fördröjningen inte så stor roll, dels för att halvljuset (xenonkonverterat) lyser även på helljus, dels att det under "uppladdningsfasen" ändå ger lyse nästan i klass med original halogen helljus.