dock verkar den sidan ligga nere just nu, men där finns dom att beställa;)
Uppe nu iaf ..får nog införskaffa en sådan, den e riktigt snygg
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
köpte min streamer på hobbyboden här i östersund, dom hade/har mattsvart plastfilm el va man ska kalla de på rulle så ja köpte 1,5m de behövs! sen la ja den bara på rutan å klippte ut den form ja ville ha
Autotech? tror att man får en sån eller köpa om man trimmar bilen där! eller garaget.org eller om du vill ha något anat så kan du ju alltid gå in på dekaltrim.nu så kan du skriva något eget!
A jag jag har funderat på eget.. men vad ska man skriva lixom ? :S
INTE tpc dekalen, den är ju så uttjatad av volvoraggare (som trådskaparen inte ville ha) numera verkar ju tyvärr var o varannan person sätta det på sin bil ... va man än har för slags motor i ...
INTE tpc dekalen, den är ju så uttjatad av volvoraggare (som trådskaparen inte ville ha) numera verkar ju tyvärr var o varannan person sätta det på sin bil ... va man än har för slags motor i ...
så sant.. tycker detta är super tråkigt att alla sätter det... alla som verkligen har turbo under huven tycker ja ska ha det... :S bara tråkigt när man hör volvoraggar/traktor ljudet på en b230 F som går som en potta skit.. :S