4356
Sök

Drifting/konbanekörning Nyköping?

Legitimerad bilfantast
223 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Nu när snön har kommit, skulle jag vilja passa på att fråga, vart man kan drifta alt. köra konbanekörning runt Nyköping?
Hade varit kul om man hade varit ett par personer som hade gett sig ut och kört lite, eller vad säger ni?

835 Inlägg
19 november 2008
Brandholmen brukar det stå lite konor på sommaren.... Men den är begränsat bra den sträckan.

Legitimerad bilfantast
223 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Epitaph skrev:
Brandholmen brukar det stå lite konor på sommaren.... Men den är begränsat bra den sträckan.

Mjo, men det duger ju den sträckan. Frågan är bara om den är "laglig" för farbror blå. Eller om det finns något sätt hur man kan göra det lagligt?

Diktator
968 Inlägg
19 november 2008
kon körning vette fan, åk er till bilprovningen och sladda runt där nere, brukar vara lite folk där som kör, avskiljt och sågott som ingen bil kör där som ska jobba på kvällen, farbror blå kommer väl förbi någon gång ibland, men inge mer

Legitimerad bilfantast
223 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Brandis skrev:
kon körning vette fan, åk er till bilprovningen och sladda runt där nere, brukar vara lite folk där som kör, avskiljt och sågott som ingen bil kör där som ska jobba på kvällen, farbror blå kommer väl förbi någon gång ibland, men inge mer

Okej, men det är just det som är problemet, farbror blå =P
Har inte lust att åka dit bara för att man har kul, har ju fortfarande 2 år kvar på prövotiden..

3 390 Inlägg
22 november 2008
Fixa till Rubriken enligt reglerna tack.

Sen får ni leta lagliga alternativ att diskutera annars kommer tråden låsas då det ej ska planeras något som ej är lagligt här.

MVh
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök