3807
Sök

Någon från PITEÅ ??

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 november 2008
Jävligt tråkigt när sånt här händer. Som säljare skall man alltid göra allt för att köparen skall känna sig trygg, ge ut reggat telefonnummer och även personnummer om så behövs.

Just det med personnummer är en mycket smart sak att kräva, be även om de 4 sista siffrorna. Gå sedan in på www.personnummer.se, då kommer det att stå ifall personnumret existerar, vilket kön personen har samt även vilket län denne bör vara född i.

Pm.a mig det användna kontonumret (om du har kvar det), har en kontakt på banken så jag kan troligtsvis fixa fram vilken stad personen bor i iallafall. Om det skulle vara till någon hjälp.

Mvh
Mackan
Senast redigerat av hedley (6 november 2008)

"Liberty of thought is the life of the soul"

369 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Tobbe_n skrev:
har du något nummer en adress eller liknande borde juh finnas något man kan koppla till. testat kolla hitta.se på namnet osv ? bor i piteå men känner inte igen namnet. men hör jag något så.

Jag har kollat hitta.se och har flera träffar, och åker inte 160 mil för att KANSKE hitta honom, hehe tongue

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

Trucker
2 710 Inlägg
7 november 2008
Hoppas det ordnar sig och att polisen lägger ner tid på den.. Men att göra affär med en kille som nästan inte existerar förvånar mig fortfarande..

Lycka till!

Fart missbrukare

252 Inlägg
7 november 2008
_Robbzon_ skrev:
Tobbe_n skrev:
har du något nummer en adress eller liknande borde juh finnas något man kan koppla till. testat kolla hitta.se på namnet osv ? bor i piteå men känner inte igen namnet. men hör jag något så.

Jag har kollat hitta.se och har flera träffar, och åker inte 160 mil för att KANSKE hitta honom, hehe tongue

sant det tänkte mest om du kanske hadde något nummer lr liknande från annonsvaret o så. men så var ju inte fallet e ju lite drygt o åka så långt men hör jag något om någon som blåst någon på nätet här i byn så kommer jag Hojta till här. hoppas du iaf får igen dina pengar och att han åker fast..

Gti-r

21 Inlägg
3 december 2008
har för mig att de ska bo nån såndär saab turbo ägare med de namnet på bersika sidan.....men är inte helt 100.....men 75% i alla fall

Not Stir, Just Screw!!!!!

369 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
Kan komma med goda nyheter folket! smile 
Polisen hörde av sig för några dagarsen, dom vet vilket killen är och han ska ställas inför rätta inom snart sa dom så blir väl i början av nästa år..
Det visade sig att han kom från trollhätta trakten och mer info ville inte polisen gå ut med än så länge..
Så får se när eller om man får tillbaka pengarna, men skönt att dom satte dit den jävlen!!mad
Men vill tacka för stödet/hjälpen!! smile 

Mvh Robin  cool

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

Herr
1 722 Inlägg
4 december 2008
Fan va gött för dej! Inte alla gnger tjuven åker dit=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Sök