2817
Sök

Hemsida som med tillbehör till audi 100 (c3) kaross

1 112 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder! letar efter någon hemsida som man kan köpa saker till audi 100 c3 karossen 91 års modell. typ grill strålkastare å lite sånt utvändigt tillbehör. alla dom vanliga sidorna som man brukar kolla har inget alls. typ realcar , mh styling , hova , lindpreformance osv. det enda jag hittar är skärmblinkers glas.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

1 112 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
fan va sjysst! tack för tipset!

273 Inlägg
14 december 2008
nån som har n å fler sidor än dom te_wik tipsade om ? smile

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se

1 112 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
AudiTQ-90 skrev:
nån som har n å fler sidor än dom te_wik tipsade om ? smile

Dom sidor vi fick hittills var bra men jag vill se mera!
någon som vet?

375 Inlägg
14 december 2008
Det finns väl inte så många fler som bryr sig om oss med lite äldre Audin tyvärr. Inte vad jag lyckats hitta iaf.

1 112 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
Det finns väl inte så många fler som bryr sig om oss med lite äldre Audin tyvärr. Inte vad jag lyckats hitta iaf.

Måste instämma med dig! men det är konstigt! finns ju styling till massa andra bilar som är typ 10 år äldre men de e som om dom har uteslutit audi 100/V8 c3 karossen av någon anledning som jag gärna skulle vilja höra vad!

375 Inlägg
14 december 2008
Widowmaker skrev:
Dirk Diggler skrev:

Måste instämma med dig! men det är konstigt! finns ju styling till massa andra bilar som är typ 10 år äldre men de e som om dom har uteslutit audi 100/V8 c3 karossen av någon anledning som jag gärna skulle vilja höra vad!

Ja kollar man på Mercedes W124 som fanns under ungefär samma tidsperiod så finns det massor med roligt till dom.

273 Inlägg
14 december 2008
Dirk Diggler skrev:
Widowmaker skrev:
Dirk Diggler skrev:

Ja kollar man på Mercedes W124 som fanns under ungefär samma tidsperiod så finns det massor med roligt till dom.

och det är ju inte så att en W124 är bättre än tex audi 100 turbo quattro ;p

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se

Stolt pappa
161 Inlägg
14 december 2008
http://homepage.internet.lu/customautocraft/

Jag har beställt grejor av dom flera gånger. Bra kvalitet och finfin service.

1 112 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
Jag hittade en sidan som säljer instrument inredning å lita annat kul, bromsar fjädring mm.!
http://ride-on.jetshop.se/default.aspx

Sök