Finns det någon som har en Pioneer DEH-50UB eller snarlik modell? För mina inställningar sparas inte och nu undrar jag om någon där ute har samma problem? Finns ingen memorykabel på baksidan
Det där det står mute på? finns bara en gul/svart som inte sitter fast? Om det är den där de står mute var ska den sitta? sedan en till gul som är ström och den är så klart inkopplad, och så finns den en sladd till den så man inte ska avlägsna om kontakten inte ska användas, är detta meomry? var ska den sitta?
hejsan har ju oxså en precis likadan å hade samma problem som dig först med. då skiftade jag den röda och den gula kablen så funkade det fint sen. testa de så får vi se sen.
hejsan har ju oxså en precis likadan å hade samma problem som dig först med. då skiftade jag den röda och den gula kablen så funkade det fint sen. testa de så får vi se sen.
å den ska ALLTID ha ström även fast tändningen inte e på.. sen ska den röda som sitter brevid den gå via tändström.
står att gul är 12v, och den är inkopplad, den är en sladd som blir två och det är bara den ena som är inkopplad, ska jag koppla in båda?
ekstam skrev:
Så du menar att jag ska ta röd ( som ska vara täning ) och sätta den på gul som ska vara 12v? var det så du gjorde så funka det?
precis så var de jag fick göra:) får du det inte å funka så kan du ju mäta var du har spänning hela tiden å sätta den gula där å där du får spääning när du vrider på täningen så sätter du den röda där. säg gjärna hur de gick sen:)