Klart som fan att fälgar & däck skall vara felfria (Oavsett pris) om det nu handlar om helt nya varor.
Problemet med Svenska Gummihuset är att deras personalstyrka som monterar däcken, saknar ALLT vad som heter kompetens. Förmodligen inhyrd arbetslös ungdom, som inget vet om hur man monterar däck utan att förstöra halva fälgen vid monteringen. Min sista DEAL med Sv Gummihuset var en "skräckupplevelse" utan dess motsvarighet, jag vill minnas att jag mottog fyra olika kompletta uppsättningar med avskavda förstörda fälgar? (den ena värre än den andra) en var t,om omlackerad med bubblor & fasttorkade hundhår i klarlacken. Ni som har varit med ett tag här hos garaget kommer säkert ihåg hela eländet? Vd:n och tillika ägare av Svenska Gummihuset hängde ut mina personuppgifter på nätet? för allmän beskådning. Han erbjöd dessutom forumets samtliga medlemmar att kontakta Svenska Gummihuset, så skulle de få fullständig information om vad jag köpt och hur det hela gått till. Tänk Dig för innan du ev, lämnar ut dina personuppgifter till detta skravelföretag. Du vet aldrig i vilket brottsligt sammanhang de tänker använda dina personuppgifter.
Räkna EJ heller med någon som helst ekonomisk kompensation från SV Gummihuset utan att först ha advokat eller ARN bakom ryggen. Jag har alla fakta..(facit i hand)
Vill Du ha tips & råd, så skicka ett PM till mig.
Senast redigerat av E-30 (28 december 2008)
Alla sätt är bra...utom de dåliga.