4461
Sök

vill veta vart min gamla golf vr6:a finns, någon som vet?

31 Inlägg
10 november 2008
Trådstartare
Vill verkligen veta hur de går med min gamla golf vr6:a, såg att den var avställd. sad
Jag har två bilder på den så de är ju bara att titta hur den ser ut ;-) *riktig snygging*
Är tacksam för svar

Häst
1 099 Inlägg
10 november 2008
Skicka reg.nr till 71456 så får du se vem som äger bilen och var denne person bor. smile

Än är inte den sista idioten född..

Raggarmuffin
138 Inlägg
12 november 2008
Namn Olmarker, Pernilla
Adress Pipblåsarvägen 4 
Postnr och ort 793 35  Leksand
Kommun (nr) 2029

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.

31 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
oki tackar... vet redan allt de men ville veta om de va nån som visste om den fanns på garaget nånstans smile

Skogsfan
649 Inlägg
25 november 2008
åhå, leksand, hemstaden smile kan hålla utkik!smile

EDIT:
ja men fasen, nu efter jag har kikat på bilderna så har jag sett den där. Om det inte finns fler med en likadan board här i Leksand. Den såg jag ofta innan vintern kom, nu har jag inte sett den på ett litet tag. Vet dock vart den brukar vara parkerad så kan kika nästa gång jag åker förbi!smile
Senast redigerat av Faniskogen (25 november 2008)

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

3 059 Inlägg
25 november 2008
Faniskogen skrev:

EDIT:
ja men fasen, nu efter jag har kikat på bilderna så har jag sett den där. Om det inte finns fler med en likadan board här i Leksand. Den såg jag ofta innan vintern kom, nu har jag inte sett den på ett litet tag. Vet dock vart den brukar vara parkerad så kan kika nästa gång jag åker förbi!smile

hehe.. upp med mobil o knäpp en bild.

Skogsfan
649 Inlägg
10 december 2008
Smajly skrev:
Faniskogen skrev:

EDIT:

hehe.. upp med mobil o knäpp en bild.

Fick reda på nyss att min vän tydligen hade den hemma hos sig för lite modifiering av motorn tror jag det var! Så den åker runt här någonstans. har inte sett den på parkeringen nu på ett tag.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

10 Inlägg
28 december 2008
tjenare!! är de mig ni pratar om??? roligt med de..smile men du faniskogen dig känner jag inte till hur vet du vart jag bor och du brukade åka förbi mig?! sen har jag inte tänkt göra något åt motorn för den är bra som den är.. de ända jag tänkte göra är göra rent i motor rummet. sen har jag inte bilen nu i vinter för att jag körde på en stolpe innan vintern kom så den är ny lackad fram. jag har köpt nya 8*17" fälgar till den (riktigt snygga) sen ska jag lacka listerna runt om och speglarna. ska införskaffa ett par coilovers och en rieger läpp fram.. tillsist ska jag polera upp lacken lite för den är lite sunkig tycker jag. så man har lite planer..smile och till sist, den där boarden har jag tagit bort och mcdonalds klubb märket.wink

// Hampus

Sök