Får man fråga hur mycke du fick betala för toningsarbetet? Funderar själv om jag ska köpa hem en PRE-CUT Solfilm eller lämna in den till en sådan firma.
Får man fråga hur mycke du fick betala för toningsarbetet? Funderar själv om jag ska köpa hem en PRE-CUT Solfilm eller lämna in den till en sådan firma.
Jag betalade 2500kr men har varit stamis hos solfilmcenter i några år nu
Ah okej, tack då vet jag För jag kollade också på en sådan PRE-CUT solfilm som är exakt utskuren till sin bilmodell och det kunde jag få för 1220 kr ungefär
Någon som testat att köpa solfilm ifrån http://www.tillbilen.se/solarplexius.html? Enligt deras monteringsfilmer osv. så ser det faktiskt väldigt smidigt och enkelt ut att montera.
Väcker upp ett gammalt tråd istället för o skapa ett Tänke fråga om ni kan ge fler tips på pro företag som monterar solfilm ? förutom enda ovannämnda Och gärna länk eller info om dem (får man veta vad ni betalt så är det ett plus) Tack i förhand
Väcker upp ett gammalt tråd istället för o skapa ett Tänke fråga om ni kan ge fler tips på pro företag som monterar solfilm ? förutom enda ovannämnda Och gärna länk eller info om dem (får man veta vad ni betalt så är det ett plus) Tack i förhand
THx for the info Ska kolla upp dem både 2, har ett par månader på mig innan jag ska lämna in bilen så det är bara o skicka in mer länkar om ni har, både jag o fler säkert lär ha nytta av dem