3772
Sök

Snart åker datorn ut genom rutan - behöver tips av ngn kunnig

597 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Tja, nu är det så att jag fått något virus eller nått liknande det som händer är att jag inte kan komma ut på internet dvs jag klickar på internet ikonen men inget händer jag kan komma in på msn men inget annat. har nu fått låna en dator som fungerar, någon som vet hur jag löser detta utan att formatera om datorn

mvh

4 074 Inlägg
2 februari 2009
explorer eller firefox?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

597 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
BJonsson skrev:
explorer eller firefox?

explorer

4 074 Inlägg
2 februari 2009
okej.... vad har du för virus program? Bredbands experten är ju ett alternativ,dom hjälpte mig sist med virus helvetet! 0770-777666

http://snabbt.bredband.com/bredbandsexpertenkampanj/

597 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
BJonsson skrev:
okej.... vad har du för virus program? Bredbands experten är ju ett alternativ,dom hjälpte mig sist med virus helvetet! 0770-777666

http://snabbt.bredband.com/bredbandsexpertenkampanj/

Har esednod och sbybot 
tack för tipset

4 074 Inlägg
2 februari 2009
smile
hoppas det funkar me brebandsxperten nu då! Lycka till

Sleeper
3 084 Inlägg
3 februari 2009
Eset med inbyggd firewall? du har inte råkat blockera det då?? stäng av skiten och pröva
har du en router, ger den ut en korrekt ip (inga konflikter alltså)?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

88 Inlägg
3 februari 2009
Starta datan i felsäkert läge Starta antivirusprogrammet du använder ta bort alla virus och voilá problems over. Eller så kan du helt enkelt köra en system återställning så haru bort allt:) om du inte hat något bra antivirus program så kan jag inte mer än tipsa till www.google.com / avast / första länken

Sök