Hej.
Har varit medlem här på forumet nu ett ganska bra tag och stör mig lite på en sak:
Det är mycket klagan och knappt något positivt man får läsa om hur bra siten fungerar!
Många klagar på att just deras bil blivit raderad, att dom inte får skriva vad dom vill i trådarna, att menyerna är avancerade osv... När ska vi visa lite tacksamhet?
Ser ni inte hur bra siten fungerar?? Hur man kan bläddra runt smidigt och enkelt, hur mycket hjälp och tips man kan få? mm, mm...
Så därför tänkte jag skapa en tråd där alla kan skriva vad de älskar och tycker om med Garaget.org!
Jag sitter här varje dag och bara bläddrar runt i nån timme, ibland två-tre. Spanar in dom uppdaterade trådarna och kollar alla nya videos. Det är väldigt uppskattat och ett suveränt tidsfördriv, men det jag älskar mest med Garaget.org är att:
Om jag behöver hjälp, kan va allt ifrån drivaxelbyte till slutstegsproblem, så finner man nästan garanterat lösningen här!
Så skriv nu vad ni tycker om och älskar, så admin kan få lite positiv läsning istället för all klagan!
Mvh// Hasselstrom!
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"