3252
Sök

Vi visar för lite tacksamhet till Garaget.org!

796 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Hej.

Har varit medlem här på forumet nu ett ganska bra tag och stör mig lite på en sak:

Det är mycket klagan och knappt något positivt man får läsa om hur bra siten fungerar!

Många klagar på att just deras bil blivit raderad, att dom inte får skriva vad dom vill i trådarna, att menyerna är avancerade osv...  När ska vi visa lite tacksamhet?

Ser ni inte hur bra siten fungerar??  Hur man kan bläddra runt smidigt och enkelt, hur mycket hjälp och tips man kan få? mm, mm...

Så därför tänkte jag skapa en tråd där alla kan skriva vad de älskar och tycker om med Garaget.org!

Jag sitter här varje dag och bara bläddrar runt i nån timme, ibland två-tre. Spanar in dom uppdaterade trådarna och kollar alla nya videos. Det är väldigt uppskattat och ett suveränt tidsfördriv, men det jag älskar mest med Garaget.org är att:

Om jag behöver hjälp, kan va allt ifrån drivaxelbyte till slutstegsproblem, så finner man nästan garanterat lösningen här!

Så skriv nu vad ni tycker om och älskar, så admin kan få lite positiv läsning istället för all klagan!

Mvh// Hasselstrom!

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

283 Inlägg
1 mars 2009
Håller med.

Jag gillar doch allt på sidan.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 mars 2009
jag gillar den här sidan väldigt mycket , garaget.org har allt som jag vill ha på en bil sida

Nissan Silvia

3 059 Inlägg
1 mars 2009
Hasselstrom skrev:
Hej....massa text....och tomrum...
Mvh// Hasselstrom!

Det är ju tack vare alla dessa som klagar som sidan kan bli så bra som du tycker den är.. Är dte ingen som klagar eller säger nått kan man inte heller utveckla den.

Det är mer beröm till skaparna av sidan än du tror..
Senast redigerat av Smajly (1 mars 2009)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 mars 2009
Sitter många timmar varie dag på Garaget, mycket bra sida tycker jag. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

12 086 Inlägg
1 mars 2009
Så är de ju med allt, de är mkt lättare att poängtera det negativa än att framhäva det positiva.

Jag sitter ju här flera timmar om dagen så vad jag tycker är väl ganska uppenbart tongue
Vill ju påstå att jag inte lär mig så mkt längre, förut lärde man sig ju nått nytt varje dag. Nu är de mest samma sak som tas upp hela tiden tongue Och när man väl behöver svar på något lite mer invecklat så får man sällan det, jag svarar mest på andras frågor numera. Men men..  Jag använder ju allmänt och offtopic en del för att prata av sig oxå.
Senast redigerat av JapMax (1 mars 2009)

47 Inlägg
1 mars 2009
Jag är här inne flera timmar om dagen .. och jag tycker att denna siten är i särklass den bästa som finns.

4 637 Inlägg
1 mars 2009
Jo, det mesta med Garaget är faktiskt positivt!

En postiv grej är att Garaget även fungerar bra även vid en bredbandshastighet på maximalt 30 kbit/s.

Det enda jag kommer på just nu när det gäller förbättringar är att det borde bli ännu strängare regler vad som skrivs t ex i forumet och i gästböckerna, en varning och sedan avstängning för lindriga saker och och avstägning direkt t ex om någon hotar någon. Även att skriva t ex att en bil mår sämre av att få service i en tråd borde ge en varning alltså falska, oseriösa inlägg. Dessutom skulle medlemmar som varit inaktiva ett år tas bort. Och istället för Garaget rekommenderar skulle senast uppdaterade bilar visas, så var det ju förut.

1 814 Inlägg
1 mars 2009
enkelt att hitta, bra design, skön crew, i love it big_smile

Svetsare
3 150 Inlägg
1 mars 2009
Älskar också allt med denna sida!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

typ..eh..va?
582 Inlägg
1 mars 2009
Sitter klistrad vid garaget varje dag big_smile, o har skrivit mycket positivt om garaget i olika trådar. När dom ändrade forumet var det mycket klagat, men jag tycker det blev hur bra som helst big_smile

Bra moderatorer och administratörer är det oxå. Tummen upp för Garaget.org big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

12 086 Inlägg
1 mars 2009
Roz-104 skrev:
Sitter klistrad vid garaget varje dag big_smile, o har skrivit mycket positivt om garaget i olika trådar. När dom ändrade forumet var det mycket klagat, men jag tycker det blev hur bra som helst big_smile

Bra moderatorer och administratörer är det oxå. Tummen upp för Garaget.org big_smile

Det bästa med nya forumet va ju att dom tog bort alla faq-delar jag gnällde på smile
Allt handlar ju om att vänja sig oxå, men som sagt jag hade gjort annorlunda.
Men nu har jag fixat en ny mus med fungerande scroller så jag lider inte lika mkt längre lol

3 714 Inlägg
1 mars 2009
Tycker det är en riktigt bra sida där man kan se både det mesta 
Efter att forumet vart uppdelat nu senast så har det blivit grymt mycket bättre smile

Sitter nog 4-5 timmar per dag och fördriver tiden

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Putsnisse
265 Inlägg
1 mars 2009
Håller med dom övriga talarna..mycket bra sida, sitter väl också här en 3-4 timmar dag och kollar läget...

3 059 Inlägg
1 mars 2009
Jo en hel del timmar blir de.. O skulle man ha läst det man ville just då så finns det ju alltid en massa annat att fördriva tiden med.. t.ex. rapportera alla som skriver "klar 5'a" "5" och sånt i kommentarer..
Nog kan man sysselsätta sig här hur länge som helst om man orkade..

FreddeK
1 mars 2009
som på jobbet när chefen är tyst så är allt bra men när man får en klapp på axeln så har man rövslickat för mycket eller när man får komma in på samtal har man gjort något negativt. så beröm verkar vara svårt att ge.

men som smajly skriver så är ju inte all klagan till det negativa uta gör ju att sidan utvecklas till vad den är idag, alltså sveriges bästa bilsida!
Senast redigerat av Freddeponken (1 mars 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 mars 2009
Tycket Garaget är en väl fungerande och logiskt uppbyggd sida. Finns inget att klaga på tycker jag, inget jag hittat än i alla fall wink Och att den är fri att använda gör inte saken sämre!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

3 714 Inlägg
2 mars 2009
Smajly skrev:
Jo en hel del timmar blir de.. O skulle man ha läst det man ville just då så finns det ju alltid en massa annat att fördriva tiden med.. t.ex. rapportera alla som skriver "klar 5'a" "5" och sånt i kommentarer..
Nog kan man sysselsätta sig här hur länge som helst om man orkade..

Jag skulle kunna rapportera massor med folk som har bilar som ej passar in eller folk som skriver klar 5:a och liknande i kommentarer

Eller om man tillrättavisar nån te.x Det finns redan trådar om detta så sök.
Då blir vissa griniga, men då har dom ej följt reglerna så man vill ju bara hjälpa till att hålla ordning men skit får man för det ibland... roll

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

KHRacing
2 mars 2009
Subw000fer--92 skrev:
s12 skrev:
jag gillar den här sidan väldigt mycket , garaget.org har allt som jag vill ha på en bil sida

Word smile smile

Nu strider det faktiskt emot reglerna at kommentera ett inlägg på detta sättet.
men jag instämmer ändå..
Word  ..... smile

Sök