Tur att det finns folk som har stort intress för dessa bilar typ 50-60 tal, det var i allfall riktigt plåt då. Det är bara att gratta dom som håller dessa levande. En välligt fin syn för ögonen.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
De var en ära att få fotografera 57an 55an stod väldigt inklämd i ett hörn, sen hade han den snyggaste Dodge Charger jag har sett också. Men stod en massa saker i vägen. Blir kul i sommar när de kommer ut ur garaget..
ja sånna grymt välvårdade bilar växer inte på träd, va hos arne nilsson i somras och kollade på hans bilar, de finns nog inget bättre än fräsha bilar äldre än 1960:P
Varför tjatar ni om 57:an? 55:an är såå mycket läckrare! Jag vill se 56 pickisen när den är klar
57:an sparkar ju RUMPA med 55:an utseendemässigt, lätt den häftigaste/snyggaste pre-60 bilen som gjorts! Ska helst vara en fin svart med old school flames i front/sidor och med kromvingar <3 *dreglar lite smått* Men den där var också riktigt snygg!
Varför tjatar ni om 57:an? 55:an är såå mycket läckrare! Jag vill se 56 pickisen när den är klar
57:an sparkar ju RUMPA med 55:an utseendemässigt, lätt den häftigaste/snyggaste pre-60 bilen som gjorts! Ska helst vara en fin svart med old school flames i front/sidor och med kromvingar <3 *dreglar lite smått* Men den där var också riktigt snygg!
jag som trodde att du hade smak 57:orna har ju fläskläpp! Helt klart så är de 55:an som är den läckra