3774
Sök

Hjälp med fjärrkontroll

132 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Hej!

Jag skulle behöva lite hjälp med en fjärrkontroll som jag fick från illustrerad vetenskap..!

Den fungerar bra men det är bara det att jag har tappat bort instruktionsboken till den så jag kan inte ställa in den till min nya box hmm

Är de nån mer som har en sån här som kan förklara hur man gör eller vet vart jag kan få tag på en instruktionsbok online!

Här kommer en bild på den! (det är fjärrkontrollen till höger!)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/71895/607722_ohmq6u.jpg
Kontroll! big_smile

Tack på förhand!

Kolla gärna in min projekttråd på S60n, länk: Volvo S60 D5 AWD | R-Design Optik | Refined

132 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Ingen som vet? neutral

Kolla gärna in min projekttråd på S60n, länk: Volvo S60 D5 AWD | R-Design Optik | Refined

4 571 Inlägg
30 mars 2009
§4 Lyftning av trådar (gäller forumet)
Meningslösa inlägg för att lyfta en tråd är inte tillåtna.

DFFL
9 020 Inlägg
30 mars 2009
Utan åtminstone märket på kontrollen (Gärna modell också) så går det inte att få tag på onlinemanual utan frenetiskt googlande.

Och det är iallafall inte jag intresserad av.

Dock så ser det ut som någon NoName-skithög och du lär inte finna något av intresse.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Mästare
2 947 Inlägg
30 mars 2009
Sån där fjärrkontroll har jag också kostade en tjugo eller något och skulle funka till dom vanligaste märkena... Funkar inte på en enda apparat här hemma! Och vad jag läste mig till var det bara att sätta i batterierna och börja zappa.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sök