2629
Sök

2009 Street Cars Fest Tour

1 866 Inlägg
24 mars 2009
Trevligt med SCF event i år också :-)
Har fått höra att ni bokat in den 2e Maj i lödde! Stämmer detta?
I så fall vill jag bara meddela att VSCM Grand Opening 2009 / Springbreak har varit planerat just den datumen sedan ett år tillbaka och bokat sedan flera månader tillbaka, afficher o flyers utskickade mm mm. Lite onödigt att ha två event samma dag när det finns 365 dagar att välja på hehe...
Ta gärna en titt på länken nedan så ser ni vilka som anmält sig till Grand  Opening, fler anmälda finns men ännu ej uttagna!
http://www.vscm.se/event_registration.php

På vårt event blir det utställning, DB-tävling, tipsrunda för familjen, Grill/käk, (företagsby), en hel del fina priser, gångavstånd till Realcar och Ljudbyggaren, ca 90 bilar, en stoooor surprise kommer besöka oss mm mm.

Detta kanske tål att tänkas på ?
Inte meningen vi ska konkurera ut varandra ju... ju fler träffar ju roligare tycker jag i alla fall!

RichiB

394 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
Idag fick jag kännedom om de två resterande orterna på 2009 STREET CARS FEST TOUR. Jag är dock belagd med munkavle fram till tisdag. Så på tisdag kväll hoppas jag kunna presentera hela 2009 års turnéplan med orter samt datum. Håll ut!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 mars 2009
Man skulle nog ta sig på en tur till några ställen om tiden ges smile iaf halmstad/gbg/borås

1 814 Inlägg
25 mars 2009
ni missar ju GBG!!!!

394 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
De två sista orterna på 2009 STREET CARS FEST TOUR blir:

ANDERSTORP
STOCKHOLM  (Barkarby Handelsplats)

Den kompletta turnéplanen för året kommer att presenteras på onsdag (första april 2009) på nya hemsidan som öppnas nu i helgen.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

Saaboholic
3 129 Inlägg
26 mars 2009
Hur och vart kommer efterfesterna genomföras? big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

Defloratör.
641 Inlägg
26 mars 2009
fegt av er att inte våga uppåt i landet. kan lova det finns en hel del grymma bilar här uppe.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

1 482 Inlägg
26 mars 2009
Jag kommer eventuellt till barkaby och ställer ut.. om bilen blir klar till sommaren. Det är ju onödigt att stressa eller? smile
Senast redigerat av Noxxer (26 mars 2009)

BLT Service
Theracords Music Label

VW Ägare
1 011 Inlägg
26 mars 2009
Jensi skrev:
De två sista orterna på 2009 STREET CARS FEST TOUR blir:

ANDERSTORP
STOCKHOLM  (Barkarby Handelsplats)

Den kompletta turnéplanen för året kommer att presenteras på onsdag (första april 2009) på nya hemsidan som öppnas nu i helgen.

Vågar man lita på den turnéplanen då. Med tanke på vilken dag ni lägger ut den. tongue

Henrik Eberlund

394 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Här var tidigare en kalender för 2009 som omarbetats sedan dess. Därför tog jag bort den. Rätt kalender kan du se längre ner i denna tråd. /Jensi
Senast redigerat av Jensi (1 april 2009)

VW Ägare
1 011 Inlägg
26 mars 2009
Något får mig att tro att ni medvetet har bestämt er för att slåss med Bilsport eftersom ni placerat Löddeköpinge samma dag som Emmaboda och Jönköping samma dag som Action Meet.

Min kalender ska uppdateras omgående

Henrik Eberlund

394 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Något får mig att tro att ni medvetet har bestämt er för att slåss med Bilsport eftersom ni placerat Löddeköpinge samma dag som Emmaboda och Jönköping samma dag som Action Meet.

Nä, vi försöker undvika att slåss mot några andra - överhuvudtaget. Vi har lite andra saker också att ta hänsyn till - inte bara när andra evenemang arrangeras...

Naturligtvis försöker vi göra allt för att undvika onödig kollisioner. Den definitiva kalendern spikas på tisdag!

VW Ägare
1 011 Inlägg
26 mars 2009
Jensi skrev:
Eberlund skrev:

Nä, vi försöker undvika att slåss mot några andra - överhuvudtaget. Vi har lite andra saker också att ta hänsyn till - inte bara när andra evenemang arrangeras...

Naturligtvis försöker vi göra allt för att undvika onödig kollisioner. Den definitiva kalendern spikas på tisdag!

Okey. Tänkte mest att dessa träffar som jag påpeka krockar ju både med datum och med avstånd. T.ex de felsta bilintresserade skåningar kör till Emmaboda.

Förstår att det är svårt att hitta datum då allt ska klaffa.

Henrik Eberlund

394 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Jag förstår det.

Vi får kanske anledning att justera kalendern inte bara i mitten på maj, men även i början av augusti....
Så gott folk - avvakta till tisdag kväll med att skriva in det med bläck i kalendern...

394 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Idag (onsdag) spikades 2009 års kalender. Det blev så här:

2009 STREET CARS FEST KALENDER: (Korrigerad 2009-04-01)
April 17 fredag  STOCKHOLM - Street Cars Fest "NIGHTSHIFT" - Blue Moon Bar, Birger Jarlsgatan 29
..........................(SCF-partykväll vid Stureplan med SCF Girls, DJ:s, liveunderhållning och galen stämning på BMB)

April 25 lördag  UPPSALA - STREET CARS FEST TOUR´09
April 26 söndag  GÄVLE - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 2 lördag  HALMSTAD - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 3 söndag  MALMÖ - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 16 lördag  NORRKÖPING - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 17 söndag  ESKILSTUNA - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 30 lördag  GÖTEBORG - STREET CARS FEST TOUR´09
Maj 31 söndag  HELSINGBORG - STREET CARS FEST TOUR´09
Juni 13 lördag  VÄSTERÅS - STREET CARS FEST TOUR´09
Juni 14 söndag  STOCKHOLM - STREET CARS FEST TOUR´09
Juni 27 lördag  STREET CARS SUMMER FEST´09 - Barkarby flygfält STOCKHOLM
Juni 28 söndag  STREET CARS SUMMER FEST´09 - Barkarby flygfält STOCKHOLM

Augusti 1 lördag  ÖRKELLJUNGA - STREET CARS FEST TOUR´09
Augusti 2 söndag  LÖDDEKÖPINGE - STREET CARS FEST TOUR´09
Augusti 22 lördag  UDDEVALLA - STREET CARS FEST TOUR´09
Augusti 23 söndag  BORÅS - STREET CARS FEST TOUR´09
September 5 lördag  JÖNKÖPING - STREET CARS FEST TOUR´09
September 6 söndag  ANDERSTORP - STREET CARS FEST TOUR´09
September 26 lördag  STREET CARS FEST FINALS´09 - Gustavsbergsmässan STOCKHOLM
September 27 söndag  STREET CARS FEST FINALS´09 - Gustavsbergsmässan STOCKHOLM

Oktober 3-4 lördag-söndag  NORDIC TUNER AWARDS´09 - Helsingfors FINLAND

Vi hoppas och ser fram mot ett kanonkul 2009, med välfyllda utställningar och trevlig stämning. Vi vill gärna träffa dig och hoppas att du också vill besöka oss - när vi är i en stad nära dig!

Inom kort öppnar nya hemsidan. Anmäl dig på hemsidan om du vill ställa ut din bil, och vara säker på att få plats (vi erbjuder även en drop-in möjlighet). På hemsidan kan du också läsa om årets nyheter, våra utställningsklasser, bedömningsreglemente och mycket annat. Ha en fortsatt bra dag, och välkommen till Street Cars Fest under 2009. / SCF CREW

PS. Du som bor i Stockholm eller i närheten, ska naturligtvis komma till Stureplan och Blue Moon Bar på fredag den 17 april på SCF preparty "NIGHTSHIFT". Ta med alla dina trevliga kompisar. Det blir kul. See ya´/Jensi

STREET CARS FEST
STREET CARS FEST FANSITE @ FACEBOOK
STREET CARS FEST GROUP @ FACEBOOK
Senast redigerat av Jensi (2 april 2009)

?
1 038 Inlägg
5 april 2009
Fy faan va tidigt, i april har dem ju inte ens sopat vägarna/gatorna, jaja, tänker inte ta fram min förren i slutet på maj så man får väl missa ett par st utställningar.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
5 april 2009
Fy faan va tidigt, i april har dem ju inte ens sopat vägarna/gatorna, jaja, tänker inte ta fram min förren i slutet på maj så man får väl missa ett par st utställningar.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök