Där har du ett till bra exemplar, En välbyggd bil utan fel. Som har ett patinerat yttre för syns skull, och inte för att Siarnaq inte vet hur man mekar med bilar, eller lagar då han kommer från en familj som driver en mkt bra jänkeverkstad. Med andra ord, Bilen är fullt funktionell, Men det du kan se ser lite "ruff" ut, för att få den rätta känslan och attityden.
Där har du ett till bra exemplar, En välbyggd bil utan fel. Som har ett patinerat yttre för syns skull, och inte för att Siarnaq inte vet hur man mekar med bilar, eller lagar då han kommer från en familj som driver en mkt bra jänkeverkstad. Med andra ord, Bilen är fullt funktionell, Men det du kan se ser lite "ruff" ut, för att få den rätta känslan och attityden.
Mja alltså välbyggd, den ligger bäst på vägen vid runt 180km/h, så det blev lite mer utav en banräser. >_>
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
jag skulle för det första aldrig sätta mig i en sån bil då den absolut inte tilltalar mig ett dugg varken estetiskt eller körmässigt och dessutom av bilderna högst tvivelaktigt klara en besiktning...finns inget rått med såna bilar
Så du anser att vi alla ska sitta och köra omkring i likadana, själlösa bilar som resten av världen. Tycker du snart också att vi alla borde lyssna på rap som handlar om samma sak bara för att alla andra musik genrer i världen inte faller dig i smaken?
Du kan ändå inte uttala dig om hur värdiga dom där bilarna är att existera utan att ha suttit i en, samt kört en.
Min gamla "rost hög" hade fram och bakvagn från en BMW 325 från 1996, airrides runtom samt grövre krängningshämmare och slitsade bromsar, förra motorn var en injekterad Ford 302 på ca 450, och skulle utan tvekan rasta dom flesta bilarna.
Allting handlar inte om hur man uppfattar exteriören.
tror du har lite svårt att begripa att det är MIN åsikt som JAG tycker..du får gilla dessa bilar hur mycket du vill jag kunde inte bry mig mindre...har jag uttalat mig om deras existens eller ej som du antyder ? NEJ dom får gärna existera men jag skulle aldrig beblanda mig med dom...tråden skapades för att man skulle framföra sina åsikter vilket jag nu gjort.
tror du har inte svårt att begripa att det är MIN åsikt som JAG tycker..du får gilla dessa bilar hur mycket du vill jag kunde inte bry mig mindre...har jag uttalat mig om deras existens eller ej som du antyder ? NEJ dom får gärna existera men jag skulle aldrig beblanda mig med dom...tråden skapades för att man skulle framföra sina åsikter vilket jag nu gjort.
Du har rätt, jag har inte svårt att begripa det. Dock så har jag lite svårt att begripa att du inte har respekt för andras åsikter?
Genom att bara skriva som du gör, samt att tända till som du just gjorde, så visar du att du verkligen inte respekterar andras smak samt tycke?
Du har så mycket moral att det blir dubbelmoral t.om.
Senast redigerat av Siarnaq (8 april 2009)
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Inte = lite blev fel så det är ändrat nu ,tända till njaee inte direkt va är lugn som en filbunke då det inte finns nåt att tända till på och jag har inte startat tråden om det var det du antydde, jag är bara en i mängden som yttrat sin åsikt till trådskaparen...ha det gött och kör försiktigt
Inte = lite blev fel så det är ändrat nu ,tända till njaee inte direkt va är lugn som en filbunke då det inte finns nåt att tända till på och jag har inte startat tråden om det var det du antydde, jag är bara en i mängden som yttrat sin åsikt till trådskaparen...ha det gött och kör försiktigt
Lackar lite på argumentations sidan här.
Verkar finnas en hel del personer som borde gått å lagt sig för några timmar sen.
Äre fel att ha en egen åsikt? Mercan ser ut som ett lik och verkar även vara ett lik med tanke på vad ägaren skrev i infot "förstärka den! den håller på att vika sig "..
Sen att gnälla på betyg, de är ju om nåt patetiskt.. men finns väl ingen som tar allvarligt på dom iaf förutom Trådskaparen då.
de är sånna killar med slips & kavaj o åker bmw som inte tycker om sånna bilar, men de finns faktiskt fölk som gillar ovanliga, rosthögar & bilar som knappt går frammåt, de är grymt...själv tycker ja mercan är grym!!
så bmw killarna har inte möe å säga te om en gämför med den mercan haha köss på den ist
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
alla har väl olika smak å tur är väl de, men hur moget är de å haka upp sig så pass mycke så man måste göra ett forums inlägg... alla gillar inte blanka nya bilar...
förresten så är väl mercan så populär för att den är så pass ovanlig som den ä... lr har du sett många lång fenor med hydraler.. skulle fan inte tro de du... vi klagar inte på din bil så ge fan i å klaga på andras.... gillar du den inte så behöver du inte kolla på den..
alla har väl olika smak å tur är väl de, men hur moget är de å haka upp sig så pass mycke så man måste göra ett forums inlägg... alla gillar inte blanka nya bilar...
förresten så är väl mercan så populär för att den är så pass ovanlig som den ä... lr har du sett många lång fenor med hydraler.. skulle fan inte tro de du... vi klagar inte på din bil så ge fan i å klaga på andras.... gillar du den inte så behöver du inte kolla på den..
där visa du vart de blå skåpet ska stå hel rätt
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Känns som denna tråden gjorde sitt redan på första sidorna... TS tyckte på ett vis, alla andra på motsatt vis om ett ämne som redan är tydligt bevisat... 4.902/5 (656 röster)... = meningslös tråd. Låser.