3925
Sök

Hur i hela friden kan denna bil ha så högt betyg???

4 506 Inlägg
8 april 2009
Siarnaq skrev:
Hänvisar helt enkelt till min gamla pärla. tongue

http://www.garaget.org/?car=114925&image=1090893

Min var tydligen också rätt populär.

Där har du ett till bra exemplar, En välbyggd bil utan fel.
Som har ett patinerat yttre för syns skull, och inte för att
Siarnaq inte vet hur man mekar med bilar, eller lagar då
han kommer från en familj som driver en mkt bra jänkeverkstad.
Med andra ord, Bilen är fullt funktionell, Men det du kan se ser lite
"ruff" ut, för att få den rätta känslan och attityden.

Kan du andas kan du dö.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
_Wallis_ skrev:
Siarnaq skrev:
Hänvisar helt enkelt till min gamla pärla. tongue

http://www.garaget.org/?car=114925&image=1090893

Min var tydligen också rätt populär.

Där har du ett till bra exemplar, En välbyggd bil utan fel.
Som har ett patinerat yttre för syns skull, och inte för att
Siarnaq inte vet hur man mekar med bilar, eller lagar då
han kommer från en familj som driver en mkt bra jänkeverkstad.
Med andra ord, Bilen är fullt funktionell, Men det du kan se ser lite
"ruff" ut, för att få den rätta känslan och attityden.

Mja alltså välbyggd, den ligger bäst på vägen vid runt 180km/h, så det blev lite mer utav en banräser. >_>

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

648 Inlägg
8 april 2009
Siarnaq skrev:
Ejan skrev:
jag skulle för det första aldrig sätta mig i en sån bil då den absolut inte tilltalar mig ett dugg varken estetiskt eller körmässigt och dessutom av bilderna högst tvivelaktigt klara en besiktning...finns inget rått med såna bilar

Så du anser att vi alla ska sitta och köra omkring i likadana, själlösa bilar som resten av världen. Tycker du snart också att vi alla borde lyssna på rap som handlar om samma sak bara för att alla andra musik genrer i världen inte faller dig i smaken?

Du kan ändå inte uttala dig om hur värdiga dom där bilarna är att existera utan att ha suttit i en, samt kört en.

Min gamla "rost hög" hade fram och bakvagn från en BMW 325 från 1996, airrides runtom samt grövre krängningshämmare och slitsade bromsar, förra motorn var en injekterad Ford 302 på ca 450, och skulle utan tvekan rasta dom flesta bilarna.

Allting handlar inte om hur man uppfattar exteriören.

tror du har lite svårt att begripa att det är MIN åsikt som JAG tycker..du får gilla dessa bilar hur mycket du vill jag kunde inte bry mig mindre...har jag uttalat mig om deras existens eller ej som du antyder ? NEJ dom får gärna existera men jag skulle aldrig beblanda mig med dom...tråden skapades för att man skulle framföra sina åsikter vilket jag nu gjort.
Senast redigerat av Ejan (8 april 2009)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:
tror du har inte svårt att begripa att det är MIN åsikt som JAG tycker..du får gilla dessa bilar hur mycket du vill jag kunde inte bry mig mindre...har jag uttalat mig om deras existens eller ej som du antyder ? NEJ dom får gärna existera men jag skulle aldrig beblanda mig med dom...tråden skapades för att man skulle framföra sina åsikter vilket jag nu gjort.

Du har rätt, jag har inte svårt att begripa det. Dock så har jag lite svårt att begripa att du inte har respekt för andras åsikter?

Genom att bara skriva som du gör, samt att tända till som du just gjorde, så visar du att du verkligen inte respekterar andras smak samt tycke?

Du har så mycket moral att det blir dubbelmoral t.om.
Senast redigerat av Siarnaq (8 april 2009)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

648 Inlägg
8 april 2009
Inte = lite    blev fel så det är ändrat nu wink   ,tända till njaee inte direkt va  är lugn som en filbunke då det inte finns nåt att tända till på wink och jag har inte startat tråden om det var det du antydde, jag är bara en i mängden som yttrat sin åsikt till trådskaparen...ha det gött och kör försiktigt

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:
Inte = lite    blev fel så det är ändrat nu wink   ,tända till njaee inte direkt va  är lugn som en filbunke då det inte finns nåt att tända till på wink och jag har inte startat tråden om det var det du antydde, jag är bara en i mängden som yttrat sin åsikt till trådskaparen...ha det gött och kör försiktigt

Lackar lite på argumentations sidan här.

21 Inlägg
8 april 2009
Verkar finnas en hel del personer som borde gått å lagt sig för några timmar sen.

Äre fel att ha en egen åsikt? Mercan ser ut som ett lik och verkar även vara ett lik med tanke på vad ägaren skrev i infot "förstärka den! den håller på att vika sig smile"..

Sen att gnälla på betyg, de är ju om nåt patetiskt.. men finns väl ingen som tar allvarligt på dom iaf förutom Trådskaparen då.

127 Inlägg
8 april 2009
den är ju helgrym smile hade hellre åkt den än nån fjantig plast bil iaf..

Avstängd
519 Inlägg
8 april 2009
de är sånna killar med slips & kavaj o åker bmw som inte tycker om sånna bilar, men de finns faktiskt fölk som gillar ovanliga, rosthögar & bilar som knappt går frammåt, de är grymt...själv tycker ja mercan är grym!!

så bmw killarna har inte möe å säga te om en gämför med den mercan big_smile haha köss på den ist

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

16 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
Tycker synd om er blöjraggare som åker i sådan skit!
Ni inser nog oxå senare i livet att det är bara omoget o löjligt...Fjortis raggar bil!

Folk tittar ju bara på sådana bilar på stan o skakar på huvudet!

SUG-Power

SQ
1 343 Inlägg
8 april 2009
Craile skrev:
Ni inser nog oxå senare i livet att det är bara omoget o löjligt...Fjortis raggar bil!

du ger dig inte va? om alla nu hatar dom hur fan kan den ha så pass bra betyg? trångsynt eller?

Ljudnörd!

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
8 april 2009
Craile skrev:

Njaa roll Follk som har sinne för olika stilar tycker säkert den är riktigt häftig.

Tänk om, tänk rätt....

Folk har olika smak. Så är det bara!

Allt för den där jävla hatten!

20 Inlägg
8 april 2009
alla har väl olika smak å tur är väl de,  men hur moget är de å haka upp sig så pass mycke så man måste göra ett forums inlägg... alla gillar inte blanka nya bilar... 

förresten så är väl mercan så populär för att den är så pass ovanlig som den ä...  lr har du sett många lång fenor med hydraler.. skulle fan inte tro de du...   vi klagar inte på din bil så ge fan i å klaga på andras....  gillar du den inte så behöver du inte kolla på den..

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 april 2009
Craile skrev:
Hur kan denna rostiga rishör ha så högt betyg om jag får fråga?
http://www.garaget.org/?car=23333&image=470628

Någon som har en förklaring???
Tycker bara den e patetiskt löjlig........HEMSK.

Åker en liknande i Tibro oxå. Med sydstatsflagga på......Väx upp tycker jag i alla fall.

Puss på er

Den var ju riktigt fräsch jämfört med vissa...

Finns mycket fulare bilar här... Sök efter televinken på bilar så ser ni. Fattar inte ens hur den fan får vara kvar.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Avstängd
519 Inlägg
8 april 2009
scorpan skrev:
alla har väl olika smak å tur är väl de,  men hur moget är de å haka upp sig så pass mycke så man måste göra ett forums inlägg... alla gillar inte blanka nya bilar... 

förresten så är väl mercan så populär för att den är så pass ovanlig som den ä...  lr har du sett många lång fenor med hydraler.. skulle fan inte tro de du...   vi klagar inte på din bil så ge fan i å klaga på andras....  gillar du den inte så behöver du inte kolla på den..

där visa du vart de blå skåpet ska stå smile hel rätt

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

LastbilsChaufför .-Sve-Norge-.
110 Inlägg
8 april 2009
televinken är riktigt underbar, likaså fbk'n, lika så denna underbara merca ! big_smile

Student 2008-. Lastbils chaufför

2 924 Inlägg
8 april 2009
Känns som denna tråden gjorde sitt redan på första sidorna... TS tyckte på ett vis, alla andra på motsatt vis om ett ämne som redan är tydligt bevisat... 4.902/5 (656 röster)... = meningslös tråd.
Låser.

//Mod peegee

~ Life is short, have FUN! ~

Sök