3733
Sök

Stulet Behöver hjälp med tips..(audi A3 Extreme Edition)

55 Inlägg
3 januari 2007
Trådstartare
mellan klockan 18:00-20:00 i går kväll i högsäter blev min bil ner plockad i molekyler har nån sett nånting eller har sett några av delarna e ja tacksam för hjälp m.v.h Sandin

215 Inlägg
3 januari 2007
Surt  ingen bild hur den ser ut nu ?

2 123 Inlägg
4 januari 2007
Fan vilka jävla idioter, förmodligen är delarna på väg över svenska gränsen redan om ingen sätter det på sin egen bil. Finns ingen chans att dom kan sälja det i sverige iaf om det inte är privat.
Antingen påväg över gränsen eller ett beställnings jobb.

193 Inlägg
4 januari 2007
Jävla svin!
som sagt grejerna på din bil är lätt att känna igen om de dyker
upp i sverige på något ställe.

Hoppas det löser sig!

Mvh Kimme

351 Inlägg
4 januari 2007
Sandin skrev:
mellan klockan 18:00-20:00 i går kväll i högsäter blev min bil ner plockad i molekyler har nån sett nånting eller har sett några av delarna e ja tacksam för hjälp m.v.h Sandin

fan va surt, lovar å hålla ögon å öron öppna, men hur får man tag på dig om de visar sig att man hittar nått av det, mvh hanna

Våga Köra Sänkt

55 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
är tacksam för allt ni kan få fram ..

m.v.h sandin

78 Inlägg
5 januari 2007
vad har dom tagit för delar?

Avstängd
914 Inlägg
5 januari 2007
Det skjuts för lite.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 januari 2007
dom som köper stulet vet ofta om att det är stulet och självklart inte nämner nånting om det så lite inte på att det kommer upp så lätt. Vad är kvar av bilen?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

686 Inlägg
5 januari 2007
fyfan mannen lider med dig..hatar när sånt händer..brukar kolla mkt på blocket o andra sidor om jag ser elr hör nått så säger jag till.ska verkligen hålla ögonen o öronen öppna.hoppas det löser sig får dej ha det gött

RushRacing

Fartglad
336 Inlägg
5 januari 2007
Suger sånt här verkligen... sad

Ett tips, visa inte regnr på bilderna. Bara att gå in på VV´s hemsida och kolla upp vart ägaren bor och så utgå ifrån vart bilen kan stå.
Senast redigerat av TobLju (5 januari 2007)

Power without Quattro is useless!

64 Inlägg
5 januari 2007
fan va arg ja blir när man ser så fina saker, som inte folk fattar att man lägger ner tid på

116 Inlägg
5 januari 2007
bringy skrev:
fan va arg ja blir när man ser så fina saker, som inte folk fattar att man lägger ner tid på

garanterat nån som var avundsjuk på att du har en sån fin bil, Måtte Djävulen ta alla som stjäl. hoppas verkligen det löser sig, ska hålla alla gluggarna vakna

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

1 878 Inlägg
27 februari 2007
jag håller koll i Ed trakterna! jag är ute rätt mycket och ser mycket oxå! vad är det som blev stulet? och har dun någon bild man kan få se?

terazzi
27 februari 2007
fyfan sikka jävla as det finns.. nackskott på folk som inte fattar att vad som är ditt är ditt o inte deras!!
JÄVLA TATTARE DET FINNS!! avensjuka jävlar..

2 Inlägg
22 april 2009
hade du betalt för bilen så hade du haft kvar audin nu har jag massa delar som ja inte behöver jävla idiot tänk dig för nästa gång

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
22 april 2009
streetrille skrev:
hade du betalt för bilen så hade du haft kvar audin nu har jag massa delar som ja inte behöver jävla idiot tänk dig för nästa gång

Uhm. Okej? roll roll roll

Allt för den där jävla hatten!

DFFL
9 020 Inlägg
23 april 2009
THEBADGUY skrev:
streetrille skrev:

Uhm. Okej? roll roll roll

lol, hoppas att det är personen som snott grejorna.
Det hade ju varit den första "gärningsmannen" som öppet erkänt här. smile

Dock så verkar det som om trådskaparen har en obetald skuld. tongue
Senast redigerat av FireTraXX (23 april 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
23 april 2009
streetrille skrev:

hahahahaha lol

2slow

2 Inlägg
23 april 2009
thomas sandin har ca 50000 kr att betala för bilen det tråkiga är att det är fler som har blivit lurade av idioten

men nu får man inte tag i han någon som vet hans tele numer

Sök