22 april 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
E-30 skrev:
fredriq skrev:
Vad är det som säger att mätaren inte visade just det som står på protokollet just vid besiktningstillfället?
Så du menar att vid besiktningstillfället så visade sig mätareställningen (inkl en ökning med 1,500mil) Fast dessa 1.500 mil var sedan borta när jag återigen kom hem?? tror du på detta själv?
Eller menar du att jag skruvat tillbaka mätaren "EFTER" att ha varit på besiktningen?? Det hade väl då istället varit betydligt smaratare att göra "INNAN" besiktningen?
Snart kommer väl nått ljushuvud och frågar om jag kanske backat 1500 mil.
Jag har förresten varit nere hos SBP dvärgen var dessvärre hemma idag, när jag frågade en annan bes-gubbe om den felaktiga mätareställningen, så fick jag svaret: "SKIT I DET" det spelar enl honom ingen roll om bilen har en felaktig mätareställning med plus 1.500 mil? detta ger en fingervisning om SBP seriositet.
Men om någon nu rakt ut bara säger "skit i det" eller liknande, ger man bara upp då? Det är väl då om någon gång man ska prata med platschefen och dels meddela att ett fel har begåtts och att du vill ha mätarställningen rättad, och dessutom påpeka att personalen inte behöver va otrevlig bara för man ställer en fråga? Fast då förutsätter det ju att du bemötte dom vänligt och inte va otrevlig och skrek och hade dig!?
Jag hade med mig en stor brandyxa som jag satte i ytterdörrn till SBP. Sedan vrålade jag vart fan är den vita dvärgen. Kanske därför de vart sura då?
Edit: Nej då, skämt åsido. jag uppträdde helt korrekt.
Senast redigerat av E-30 (22 april 2009)
Alla sätt är bra...utom de dåliga.