4301
Sök

Sponsor?

14 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Jag ska bygga min 740 till v90 look.
det är min första projekt.

och om jag skulle hitta sponsorer  så som. 

jbl
biltema
mekanomen
shell
michelin?

va borde jag ta för pris?

eller går det att hitta va tror ni?

skriv gärna det du tänker på va inte rädd. mhv

tycker ni att denna fälgen passar på min rambo?

kevlar_soul
12 maj 2009
1, Vad menar du med ta för pris?
2. De sponsorer du nämnt är jävligt stora, så jag antar att du har bra referenser?

kevlar_soul
12 maj 2009
Såg nu att det var ditt första projekt. Då lär du få slita för att de ens ska orka bry sig.

Så pass stora företag vill helst kunna få någonting i utbyte för att sponsra just din bil. Och jag vill inte låta negativ men en ombyggd 740 kanske inte lockar mest.

Försök leta sponsorer bland mindre företag som kan dra nytta av reklam på din bil!

62 Inlägg
12 maj 2009
Kan nog bli svårt att få så pass etablerade och kända namn till att sponsra sitt första projekt. Bara vad jag tror?! Men alltid värt att fråga?!

1 948 Inlägg
12 maj 2009
Om du nu ska försöka få någon spons. så e det bara att åka runt till lokala företag där du känner domsomjobbar där/äger stället. Kanske du kan få låna en tvätthall gratis eller få några procent rabbat på bildelar. Mer än det handlar det inte om tyvär

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
12 maj 2009
Sälj bilen och köp en segway, går säkert lättare att hitta sponsorer till en sån, plus att den säkert drar mer brudar och är roligare att köra. wink
Senast redigerat av FL3JM (12 maj 2009)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
12 maj 2009
dj_operaci skrev:
Jag ska bygga min 740 till v90 look.

En av många i mängden..

ska du ha sponsorer får du bygga nått unikt eller ruskigt snabbt som får publicitet...

660 Inlägg
12 maj 2009
Är det bara jag eller har många börjat fråga på forumet efter sponsorer?

Tyvärr tror jag inte att dom där du nämnde är speciellt sugna på att sponsra en rutten gammal volvo som det redan finns typ miljoner av,sen är ditt bygge inte unikt på en fläck då många redan har gjort det...

Du får nog gå den hårda vägen och sluta vara snål och betala allt själv och gör du det bra så kommer sponsorena till dig sen... Biltema kanske kan sponsra med bromsbelägg om du har en bil i deras färger med loggos över typ alla ytorna och om du sysn på precis varenda bilträff

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 maj 2009
Soderqvist skrev:
Är det bara jag eller har många börjat fråga på forumet efter sponsorer?

Det har pratats om sålänge jag kan minnas.
Det kommer alltid finnas drömmare. Vissa lyckas, de flesta andra gör det inte. Men det kommer alltid fler.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Administratör
11 915 Inlägg
12 maj 2009

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök