3207
Sök

Någon som kan drapera m kolfiber?

767 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Någon som kan detta och kan gör 2 jobb åt mig? Har liksom lämnat 2 st kåpor till kolapan för 6 mån sen. För ca 1 mån sen hörde han av sig o sa att dom v klara men att min adress hade kommit bort, skickade den till honom sen dess ha ja inte hört något från honom de HELT omöjligt att få tag på honom går ej via mail el mob nr som ha lagt ut på sin sida....

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
14 maj 2009
Inte svårt att göra själv annars.

Mvh Christian

205 Inlägg
14 maj 2009
criller skrev:
Inte svårt att göra själv annars.

Skulle nog påstå nåt annat om man inte har hållit på med nåt liknande förut. Är nog inte bara att lägga epoxi och kolfiber väven sen..  Är nog en hel del annat jobb också, glasfiber är en sak att hålla på med kolfiber en annan.

12 Inlägg
14 maj 2009
http://www.garaget.org/turboubbe hör med honom.har köpt kåpor av han en gång i tiden som han fixat..

130 Inlägg
14 maj 2009
det är väl iofs samma principer då man arbetar med glasfiber och kolfiber, de som skiljer mest e väl att om man misslyckas så kostar det mer o skrota ett ark kolfiberväv än glasfiber :d

Men jag försöker inte påstå att det är lätt på nåt sätt smile

2 911 Inlägg
15 maj 2009
SAAB_4ever skrev:
Någon som kan detta och kan gör 2 jobb åt mig? Har liksom lämnat 2 st kåpor till kolapan för 6 mån sen. För ca 1 mån sen hörde han av sig o sa att dom v klara men att min adress hade kommit bort, skickade den till honom sen dess ha ja inte hört något från honom de HELT omöjligt att få tag på honom går ej via mail el mob nr som ha lagt ut på sin sida....

Vad är det för kåpor ?
Så kan du får prisförslag.

Nu har jag iofs fullt resten av månaden, men om du inte har brådis så hojta till.

767 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
det är en motorkåpa och en batterikåpa va tror du de kostar?

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Sök