Vad kul! trode inte jag skulle hinna med detta trevliga, på grud av en dag i Emmaboda. Valde bort kvällsaktiviteterna och kommer hem till Stallsiken för en trevlig träff.
Jag lägger upp bilder när jag kommit hem och tömt kameran, och hunnit sortera. Med DMB och dessutom Moholm tidigare på dagen har jag nog närmare 1 500 bilder att sortera och välja ut några att fixa till... Uff, ligger även efter med lite andra bilder så det kan ta några dagar.
vad hände med alla bilar? gick till max runt 23 sen när jag kom ut därifrån står kompisens bil ensam på maxparkeringen och endast några få kvar på biltema parkeringen + en polisbil och en bärgningsbil x)
VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!
trevlig träff... mindre kul var det att jag körde på en grävling i 120km/h på hemvägen ca 1,5 mil utanför örebro... snacka om otur med 1 vecka kvar till vingåker.... detta kommer bli tight.
Kul att se så många närvarande. Nu kanske jag inte var världen socialaste ikväll med halsen nedtryckt i förkylning och glidarbilen på verkstad. Men som sagt, kul att se så många fina bilar.
toelli: Trist med grävlingen. Jag hoppas det ordnar sig för dig.