Tjena ska kolla på en saab 9-3 2.0t årsmodell 1999 till helgen. har ni några tips på vad man ska kolla extra noga på sånna bilar? vet att turbon är en viktigt sak, bilen har gått 24000 mil
Kamkedjespännaren kan vara en god idé att mäta upp. Finns info om det på stcs I övrigt är det en pålitlig bil som inte direkt har några dyra fel egentligen. Har läst att den under sin tid höll högst kvalitet inom hela GM
som föregående har nämnt, rost vid bagagelucka, sparklådor och dörrkanter är vanligt, och sen under listerna.. sen är ett vanligt fel på 9-3 att oljetrågsfiltret tjockas igen vilket man bör kolla upp rätt snabbt efter köp så att det är fint!
som föregående har nämnt, rost vid bagagelucka, sparklådor och dörrkanter är vanligt, och sen under listerna.. sen är ett vanligt fel på 9-3 att oljetrågsfiltret tjockas igen vilket man bör kolla upp rätt snabbt efter köp så att det är fint!
jo det var den i Ängelholm jag tittade på. jo säljaren var helt skum, han sa att man fick högst göra den 5 minuter för det finns skumma folk som kör iväg med bilarna och inte kommer tillbaka haha . sen kunde han berättat att den behövdes en framvagns inställning innan man åkte upp att kolla på den. synd att den var så kass
jo det var den i Ängelholm jag tittade på. jo säljaren var helt skum, han sa att man fick högst göra den 5 minuter för det finns skumma folk som kör iväg med bilarna och inte kommer tillbaka haha . sen kunde han berättat att den behövdes en framvagns inställning innan man åkte upp att kolla på den. synd att den var så kass
Men om han nu är så orolig för att nån skall sno den kan han väl åka med, en del tänker inte långt Aja, det finns fler bilar att titta på
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.