Orka!.. Sverige Run? xD haha.. Sämst.. Tror de kan komma max 20 bilar.
Äsch.. Ska du göra något som kommer få folk intresserade. Börja med ett större koncept. Vafan ska pengarna gå som pris för?. Idiotiskt enligt mig. Lägg entré pengar på något kul och globalisera detta..!
Själv har man suttit långa kvällar o kollat Gumball Rally klipp. Vilket är ju så jävla ballt.
Men mitt koncept skulle varit en start i t.ex. Göteborg. Sen köra mot Köpenhamn via Öresunds bron. Till t.ex. Holland via Tysklands autobahn. Hyra någon nattglubb för en del av pengarna i Amsterdam eller Rotterdam. Eller kanske i Beligen för säkerhets skull.. Även hotell... Sen köra ner till Marsille i Frankrike. Festa i någon nattklubb där för pengarna... Köra tillbaka via Italien, Österrike o Schweiz.. Hotell i södra Schweiz.. Sen köra till Malmö via Tyskland o Danmark och avsluta där...
För att ha råd me allt detta kan man dra t.ex 50 000 kr per deltagare. (Gumball entré = 350 000 kr för Rallyt nästa år 2010 (London - New York med flyg o bil transport).
Där har du något ja tror fler hade varit intresserade av.
Har funderat på att dra in GTboard i detta... Dom känner enorma mängder superbils ägare o andra snabba bilar...
Inget ja planerar göra just nu.... men de är en dröm o ett koncept...
Senast redigerat av doch (2 juni 2009)
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3