Var i garaget o skulle valsa mina skärmar till max,, första skärmen var inga problem med, allt flöt på tills att min andra skärm sprack och det gick åt skogen,, så nu framöver har jag lite svets jobb dona med Polaren passade på o säga - Rodde nu har du verkligen en anledning o bredda hela bilen uSCHHHHHH
lägger några bilder på hur jag maxade mina skärmar,,
lägger upp nya bilder , men ursäkta kvaliten, har tagit dom flesta bilder med mobilen.
A som ni sett så gick ju valsningen si o så, men så e det första gången man provar nått nytt ibland, Lägger upp 2st bilder med 9.5tums breda fälgen fram. så nu e det bara fin justeringen får man se om det blir bra eller inte . Värsta fall får jag köpa nya framskärmar..
Stolen sänktes också 5cm , Fick kapa och göra om fästerna så att det gick o sänka stolen så att jag kommer närmre golvet., Mycket gör om gör rätt nu Jag har lite väl bråttom ibland, men men. Tur att man lär sej av misstagen
avslutar denna tråd pga av lite intresse pallar ej skriva mer här...... PM mig om ni vill veta mer om bilen eller se hur det går, så finns det ett annat forum där jag fortsätter