4316
Sök

Ta hem en Bmw 318is e30 som är 1200km härifrån hur?

343 Inlägg
3 juni 2009
Den har man sett några gånger då man varit och kört

261 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
JEsT3R-Race skrev:

jasåå..vet du nåt om bilen??

Me-BboyLuna

261 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
har gett han ett bud 16000kr är det mycket för den e30in?

Me-BboyLuna

1 482 Inlägg
3 juni 2009
Svårt att svara på..

Man behöver ju titta på bilen för att veta exakt hur mkt den är värd, knacka lite rost osv.

BLT Service
Theracords Music Label

730 Inlägg
3 juni 2009
Kan inte svara på hur du ska få hem den.

Men inge vidare fint kjolpaket var det då inte=/

812 Inlägg
3 juni 2009
åk upp med tåg, har gjort med 2 bilar jag har köpt

343 Inlägg
3 juni 2009
BboyLuna skrev:
JEsT3R-Race skrev:

Tyvärr vet jag ingenting om den.. Har du tänkt byta motor i den? Känns jobbigt annars att fara så långt för en bil som gått 30k mil.. Men det är bara vad jag tycker.
Skulle själv vilja köpa mig en e30 men så svårt att hitta en vettig då man jag jämför alla med den jag hade och då är många "lik"

261 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
JEsT3R-Race skrev:
BboyLuna skrev:
JEsT3R-Race skrev:

Tyvärr vet jag ingenting om den.. Har du tänkt byta motor i den? Känns jobbigt annars att fara så långt för en bil som gått 30k mil.. Men det är bara vad jag tycker.
Skulle själv vilja köpa mig en e30 men så svårt att hitta en vettig då man jag jämför alla med den jag hade och då är många "lik"

joo absolut..jag har övervägt det och det blir inget för mej eftersom han inte går ner på priset den har ju fan trots allt gått mkt..den blir inte mkt värd!

hade en riktigt fin en men sålde den igår som sakt..läckte olja från motorn o lådan började med..men för övrigt helt rost fri 22ts mil..blir nog en vanlig skrot bil för mej tills man har skrapat ihop lite till något vassare;O)

leta för det finns fina e30is!har hittat en i skåne en vanlig 318 coupe som bara har gått 10tsmil för 15000..

Me-BboyLuna

Sök