2978
Sök

Budget bas och slutsteg

47 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
tja, sedan jag fick min första bil för ca 2 år sedan som det följde med 2 st MDS fanatic 10" till och ett MDS GP3 steg har jag inte haft något med bil ljud att göra men nu när jag köpt en BMW 318 -92 funderar jag på att skaffa lite bättre ljud än original skitet så jag undrar nu som nästan total nybörjare vad finns det för bra basar (helst 2 12") och slutsteg för kanske sammanlagt 4000 kr... Har kollat på blocket osv men fattar ju inte specielt mycket men har iaf max råd med 4000 och hellst ska det basa så mycket som möjligt wink

Har kablar och allt från förra bilen så mest bara slutsteg och bas jag söker, finns det några bra budget tips men som fortfarande inte är totalt värdelösa?

4 074 Inlägg
16 juni 2009
dArgonkiler skrev:
tja, sedan jag fick min första bil för ca 2 år sedan som det följde med 2 st MDS fanatic 10" till och ett MDS GP3 steg har jag inte haft något med bil ljud att göra men nu när jag köpt en BMW 318 -92 funderar jag på att skaffa lite bättre ljud än original skitet så jag undrar nu som nästan total nybörjare vad finns det för bra basar (helst 2 12") och slutsteg för kanske sammanlagt 4000 kr... Har kollat på blocket osv men fattar ju inte specielt mycket men har iaf max råd med 4000 och hellst ska det basa så mycket som möjligt wink

Har kablar och allt från förra bilen så mest bara slutsteg och bas jag söker, finns det några bra budget tips men som fortfarande inte är totalt värdelösa?

bygga lådan själv eller?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

47 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
hellst inte då jag inte vet så himla mycket smile
fast jobbar på en bygg affär så borde få material ganska billigt så det är itne helt uteslutet om resultatet blir bättre

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
16 juni 2009
Brl har just nu rea på, GAS Alphaseriens nya värsting monoblock på hela 500W (RMS) vid 2ohm tillsammans med en JBL dubbel 12a i portad låda
GAS ALPHAX2501, JBL GT5240BR ett paket färdigt bara plugga in för 4498.

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Sök