3934
Sök

Sommarsemester 2009, vad händer för din del?

234 Inlägg
8 juni 2009
Ska jobba som semestervikarie eller som det så fint står i anställningspappren "anläggningsarbetare". xD
9 Veckor. Göttans!

Motorcyklar <3

Lagerhjon
178 Inlägg
9 juni 2009
Har bara 3 veckor 28/29/33 28 blir det Långvind och ta å åka till Rockweekend i Kilafors smile
29 ska jag hjälpa min kära mamma att flytta å det e inte ett litet jobb då de har stor gård.
Bägge dessa veckor har jag dessutom minimannen som ska underhållas smile

V33 blir en egen vecka med vad som faller en in.....fylla år och förmodligen en tripp till Karlskoga och titta på STCC på helgen.
Kommer nog ta en en del strödagar då jag kan å då lär det bli Fiske mm.....
Kanske kan man hitta sig en jänta å få kramas lite i sommar oxå om man har tur wink

508 Inlägg
9 juni 2009
v4jessica skrev:
RacingBunny skrev:
v4jessica skrev:

Låter skönt det. O Öland är alltid skönt o åka till smile

Ja jag tänkte d, så hoppas på fint väder med mycket sol cool

Verkligen. Lite trist att vara där om det regnar tongue

Ja precis, sen ska vi se Takida uppträda där oxå smile

624 Inlägg
10 juni 2009
jag skall..

segla med min nya segelbåt!(bilder kommer)

försöka montera min kolfiberhuv när jag får den i augusti=(

hela juli i danmark som vanligt!

1 vecka i Kina i augusti (igen..)

vara med mina vovvar och självklart med min flickvän/sambo så mycket som det bara går.

sola och slappa så jävla mkt det bara går..HATAR ATT JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

who´s the man?

OEM <3
6 957 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
blomdavid skrev:
Blir nog en hel del grillande och nån sväng med bilen i sverige. Någon som har nåt bra tips för en 2-4 dagars resa med flickvän?
Skåne, smögen, lysekil nånting sånt.

Vart utgår du ifrån?

OEM <3

AKC/pro street'r
16 Inlägg
10 juni 2009
Festa
sova
bygga bil
ragga runt på bilträffar

Ja fortsätta som vanligt alltså smile

64 Inlägg
11 juni 2009
Bjork skrev:
blomdavid skrev:
Blir nog en hel del grillande och nån sväng med bilen i sverige. Någon som har nåt bra tips för en 2-4 dagars resa med flickvän?

Vart utgår du ifrån?

Från Västerås, avstånd spelar ingen större roll egentligen.

Cupra_
13 juni 2009
blomdavid skrev:
Bjork skrev:
blomdavid skrev:

Vart utgår du ifrån?

Kåseberga, strax utanför Ystad. Riktigt fint på sommaren wink

President över Brinkland
465 Inlägg
13 juni 2009
den lilla semester jag har, spenderas på peace and love, och där skall mötley crue skådas:D

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Operatör
346 Inlägg
13 juni 2009
Under tiden man jobbar blir det nog att vara så mycket i stugan som det går, basta å öla! big_smile

10-12 Juli GATEBIL
17-19 Juli Boden med lumparjävlarna

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

OEM <3
6 957 Inlägg
13 juni 2009
Trådstartare
blomdavid skrev:
Bjork skrev:
blomdavid skrev:

Vart utgår du ifrån?

Okej, kan inte uttala mig om kusten kring Västervik och Kalmar men har hört att den är jättefin.

Däremot kan jag uttala mig om Västkusten kring Lysekil, Smögen etc. (är där varje år, vart sen jag var 0 år gammal tongue)

Ett alt. är att åka ner, ta båten från Uddevalla och utgå ifrån Lysekil, ta en åktur till Kungshamn/Smögen
sen vidare mot Hunnebostrand -> Bovallstrand -> Hamburgsund -> Fjällbacka -> Grebbestad -> Tanumshede och anländer till Strömstad där ni kan knalla omkring och kika och bo på Laholmen (KANONFINT hotell)

Denna resan gör man på en dag, men man kan ju bo i Smögen alt. Strömstad och spendera ngn dag eller så där med bad, sola, äta gott och shoppa wink

Mvh

OEM <3

Kanon..
1 473 Inlägg
14 juni 2009
Riktigt fint runt Valdemarsvik o neråt Västervik...
Drar själv en långhelg däråt nu såfort man får tid...

64 Inlägg
19 juni 2009
Bjork skrev:
blomdavid skrev:
Bjork skrev:

Vart utgår du ifrån?

Okej, kan inte uttala mig om kusten kring Västervik och Kalmar men har hört att den är jättefin.

Däremot kan jag uttala mig om Västkusten kring Lysekil, Smögen etc. (är där varje år, vart sen jag var 0 år gammal tongue)

Ett alt. är att åka ner, ta båten från Uddevalla och utgå ifrån Lysekil, ta en åktur till Kungshamn/Smögen
sen vidare mot Hunnebostrand -> Bovallstrand -> Hamburgsund -> Fjällbacka -> Grebbestad -> Tanumshede och anländer till Strömstad där ni kan knalla omkring och kika och bo på Laholmen (KANONFINT hotell)

Denna resan gör man på en dag, men man kan ju bo i Smögen alt. Strömstad och spendera ngn dag eller så där med bad, sola, äta gott och shoppa wink

Mvh

Tackar så mkt för tipsen.
Är något sådant jag tänkte mig.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
19 juni 2009
min Sommarsemester 2009 blir : en dag på strippen action meet , gatebil , ps3 med gran turismo prologe

Nissan Silvia

Sök