Då så kommer jag till sist upp med mitt bidrag också sådär två veckor sent...
Har varit iväg på semester men nu är jag äntligen precis hemkommen ner till skåneland och således tänkte jag också dela med mig några oredigerade bilder från denna underbara helg.
Ta er en titt och hoppas att ni njuter av bilderna...
Haha, ja den får du ju faktiskt sno åt dig all ära för iom att jag försökte få in dig i nikon träsket... ;D Men vet att du baraq blir mer å mer sugen ;D hehe
fina bilar, fina bilder btw, wtf caddy kanske inte är den optimala drift bilen
om du hade sett hur den caddyn va byggd så skulle du förstå att den mycke väl e grym för drifting
Ja den är riktigt riktigt välbygd... men utan den förstärkningen av ramnen osv hade jag inte ens velat testa å drifta med den
Hade varit kul å sett din på banan, du har ju sådant sjuuukt tryck i den så bara å vrida på volymen så har du ju en motsvarighet till turbo/kompressor drift i ett ;D
Synd att jag itne fotade något bland utställningsbilarna och i depån... Dumt å inte ta chansen å fota din när den ändå var där ;P
Då så kommer jag till sist upp med mitt bidrag också sådär två veckor sent...
Har varit iväg på semester men nu är jag äntligen precis hemkommen ner till skåneland och således tänkte jag också dela med mig några oredigerade bilder från denna underbara helg.
Ta er en titt och hoppas att ni njuter av bilderna...