Lite nyfiken på vad folk drömmer om för bilar här på garaget=)
Jag har många "drömbilar" men 2 sticker ut från mängden!
Nr1: Porsche 997 Carrera S -05-08 (dvs innan faceliften) Nr2: Bmw M3 E36 3.0/3.2
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Finns det inte redan typ 42525 drömbils trådar redan?
Har ingen aning...sökte efter en sån tråd men hittade ingen, då tog jag förgivet att det inte fanns någon;)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Oj det var galet...sökte "drömbil" och "drömbilar i sökfuntionen...jaja sånt händer, vad ska man göra:P
mustang 65 gt350 och en lotus super 7 med en d24 i.
Senast redigerat av danne460 (19 juli 2009)
Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
trippel svart cadillac 67 deville convertible med 20tums intro fälgar.luftfjädring,potter 500 crate motor. sen vore jag nöjd. http://www.cadillacperformanceparts.com fast en svart 67a eldorado vore inte fel i häller. ellar en solid röd 58 cabbe,eller 59a triple persiansand biarittz. hot rods är man ju väldigt svag för också. har redan en 67 deville cabbe men inte i det skick man kan drömma om