SatansWrath skrev:
Brukar inte tycka så mkt är pinsammt, brukar utsätta mig för det mesta skit man kan tänka sig. Men en jävla mening skulle jag vilja svälja. Var med en tjej som det höll på bli något roligt med, satt med på en familjemiddag för att ta den korta versionen så brukar jag säga rakt ut vad fan man skall säga, det brukar uppskattas o många ser en som en öppen person.
Däremot så frågade farsan vad jag jobbade med, ja truckförare vid den tiden, frågade honom detsamma, Lokförare!
Ok nu till den mest idiotiska kommentar i mitt liv, jaha leder du ligan hur många du kört på då. en SJUK TYSTNAD lägger sig vid bordet. Jag bara, oj det kanske inte gick hem. Visade sig att farsan gick i kristerapi sen förra veckan då någon 14 tjej kastat sig utför spåret, o ja hon var ju inte så hel efter det så att säga.
Sen var det inte så roligt att sitta kvar på dne middagen, hehe men va fan tjejen o jag e iaf polare även om vi inte ses så ofta.
![smile](img/smilies/smile.png)
Men men wtf suck the old mans child !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.